اخبار فناوری

گوشی هوشمند تسلا قرار است رقیب جدی اپل و گوگل باشد

به نظر می رسد ایلان ماسک به عنوان ثروتمندترین فرد جهان که این روزها او را صاحب توییتر نامید، ایده های بسیار بزرگی در سر دارد. او که تسلا و اسپیس ایکس را با مدیریت موفق خود به کسب و کارهای موفق تبدیل کرد، اکنون می گوید گوشی هوشمند تسلا رقیبی جدی برای اپل و گوگل خواهد بود. با مایفون مگ با

گوشی هوشمند تسلا

شاید تعجب کنید که ایلان ماسک چگونه بر اساس عملکرد عجیب خود به جایگاه امروزی خود به عنوان مالک جدید توییتر رسیده است. تغییرات گیج‌کننده و غیرمنطقی او در تاییدیه‌ها و ناتوانی او در تصمیم‌گیری و پایبندی به آن‌ها بدون تغییر چندین بار نظرش، به او به عنوان فردی که قادر به اداره شرکتی مانند توییتر است، اعتماد به نفس را القا نمی‌کند. با این حال، توییت اخیر ایلان ماسک، اپل و گوگل را تهدید می کند که در صورت حذف توییتر از اپ استور و پلی استور چه اتفاقی خواهد افتاد.

زمانی که جان لگر، رئیس و مدیر عامل سابق T-Mobile گفت که علاقه مند به سرمایه گذاری در توییتر است (البته با حقوق اجرایی)، ایلان ماسک بدون هیچ حرفی آن را رد کرد. با توجه به کاری که لگر برای T-Mobile انجام داد، که او را از جایگاهش در چهار شرکت بزرگ ارائه دهنده خدمات بی سیم به مقام دوم سوق داد، او حداقل شایسته این موقعیت بود. به هر حال، او سابقه ای چشمگیر دارد و به T-Mobile کمک می کند تا به نوآورترین شرکت در صنعت تبدیل شود.

گوشی هوشمند تسلا

آخرین خبر در مورد ماسک و توییتر این است که این مولتی میلیاردر اخیرا توییت کرده است که اگر اپل و گوگل توییتر را از فروشگاه های اپلیکیشن مربوطه خود حذف کنند، ماسک چیزی را که او آن را «تلفن جایگزین» می نامد، می خواهد. بیایید همه چیز را از نو شروع کنیم. توییتی از لیز ویلر نشان می دهد که اگر اپل و گوگل توییتر را از فروشگاه های اپلیکیشن خود حذف کنند، ایلان ماسک باید گوشی هوشمند خود را بسازد.

با این کار حداقل نیمی از جهان با خوشحالی از جاسوسی آیفون و اندروید (!) دست خواهند کشید. او همچنین گفت که این مرد به مریخ موشک فرستاده است، بنابراین ساخت یک گوشی هوشمند کوچک باید آسان تر باشد، درست است؟ ایلان ماسک در پاسخ خود نوشت: مطمئنم امیدوارم که به این نتیجه نرسد، اما، بله، اگر چاره دیگری نباشد، یک گوشی جایگزین خواهم ساخت.

این ما را به یاد میلیاردر دیگری می اندازد که فکر می کرد ساخت یک گوشی هوشمند رقابتی ممکن است تخصص او باشد. جف بزوس و آمازون Fire Phone را در ژوئن 2014 عرضه کردند. به عبارت دیگر، این تلفن یک شکست کامل بود، زیرا طبق گزارش ها تنها 26000 دستگاه فروخته شد. در حال حاضر هیچ نشانه ای وجود ندارد که اپل یا گوگل به ترتیب در نظر دارند توییتر را از اپ استور و گوگل پلی استور حذف کنند.

گوشی هوشمند تسلا

با توجه PhoneArenaبا این حال، ما هرگز نمی دانیم که ماسک چه زمانی قرار است کاری خلاف قوانین اپ استور و پلی استور انجام دهد. اگر گوگل بخواهد توییتر را از فروشگاه اپلیکیشن اندروید خود حذف کند، حضور توییتر ممکن است به یک فروشگاه برنامه شخص ثالث مانند آمازون ختم شود، جایی که کاربران اندروید می توانند آن را دانلود کنند. با این حال، مشکل اصلی این است که ساخت گوشی جایگزین محصولات اپل و گوگل آسان نیست.

به عبارت دیگر، ساید لود کردن یک برنامه در اندروید به معنای دانلود آن از یک فروشگاه برنامه غیر از فروشگاه Play است. از دست دادن اپ استور حتی اگر در iOS باشد که گزینه های جانبی بارگذاری ندارد، کار بزرگی نخواهد بود. زیرا حتی بدون اپلیکیشن اندروید یا iOS، توییتر از طریق مرورگر موبایل در گوشی های آیفون و اندروید قابل دسترسی خواهد بود. به عبارت دیگر، فقدان یک اپلیکیشن بومی iOS یا اندروید پایان توییتر نخواهد بود.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا