اخبار فناوری

آیفون 14 پرو گلد: هدیه لیونل مسی به هم تیمی هایش در آرژانتین

قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 شاید برای لیونل مسی بیش از هرکس دیگری در تیم ملی آن کشور مهم بود. این آخرین فرصت او برای تکمیل افتخاراتش بود و چه فرصت بزرگی به موفقیت تبدیل شد. شاید در همین راستا لیونل مسی تصمیم گرفته است که هدیه ای بسیار ویژه به ملی پوشان آرژانتینی خود تقدیم کند و این هدیه ویژه چیزی جز یک آیفون 14 پرو طلایی برای هر کدام از آنها نباشد که ارزش فوق العاده ای معادل 265 میلیون تومان دارد. .

آیفون 14 پرو طلایی

قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 پس از آخرین پیروزی آن در سال 1986 به دست آمد. به همین مناسبت لیونل مسی تصمیم گرفت به شکلی جذاب از هم تیمی ها و کادرفنی خود تجلیل کند. او 35 آیفون 14 پرو طلایی به آنها داد.

هر دستگاه با نام شخص، شماره پیراهن، آرم AFA – Asociacion del Futbol Argentino و آرم شریک سازنده (iDesign Gold) سفارشی ساخته شده است.

هدیه لیونل مسی به هم تیمی هایش در تیم ملی آرژانتین

هدیه لیونل مسی به هم تیمی هایش در تیم ملی آرژانتین

موسس شرکت تولید کننده این آیفون های شخصی سازی شده با لیونل مسی عکس گرفت و استوری اینستاگرامی منتشر کرد. وی اعلام کرد که هر دستگاه در یک جعبه زیبا با گواهی اصالت عرضه می شود. تاج این جعبه آیفون 14 پرو با قاب پشتی طلایی 24 عیار است.

این گوشی با برداشتن پنل اصلی و جایگزینی آن با قاب طلایی ساخته شده است. دقیقاً اعلام نشده است که مسی این آیفون 14 پرو روکش طلا را با چه حافظه داخلی ساخته است، اما وقتی برنده 7 توپ طلا و 2 توپ طلا در جام جهانی یک آیفون طلا به شما می دهد، این کار را نمی کند. موضوع.

چنین هدیه ای واقعاً ارزشمند است، هم از نظر معنوی و هم از نظر مادی. بد نیست بدانید یک آیفون 14 پرو 1 ترابایتی سفارشی شده توسط آی دیزاین گلد حدود 4000 پوند (معادل 4800 دلار یا 265 میلیون تومان) یا لیونل مسی 140 هزار پوند (حدود 9 میلیارد و 275 میلیون تومان) برای این هدیه قیمت دارد. لحظات خاطره انگیزی داشت

در اینجا گالری عکس هدیه ویژه لیونل مسی را مشاهده می کنید:

نظر شما در مورد این هدیه چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا