اخبار فناوری

قاب Xiaomi 13 Ultra طراحی جزیره دوربین آن را به رخ می کشد

پس از رونمایی از مدل های پایه و پرو سری 13 شیائومی، اکنون نوبت به ارائه مدل اولترا این سری رسیده است. ما مطمئن هستیم که این دستگاه تماماً در مورد دوربین خواهد بود و طراحی خاصی در آن بخش خواهد داشت. به تازگی تصاویری منتشر شده است که در آن فریم شیائومی 13 اولترا طراحی جزیره دوربین آن را نشان می دهد.

شیائومی 13 اولترا

شیائومی خود را برای عرضه جهانی شیائومی 13، 13 پرو و ​​13 لایت در 7 مارس برای بازار جهانی آماده می کند. پس از عرضه جهانی، این برند به تدریج بر روی Xiaomi 13 Ultra تمرکز خواهد کرد که قدرتمندترین گوشی پرچمدار این شرکت خواهد بود.

شایعاتی مبنی بر رونمایی از این دستگاه در اوایل بهار 1402 وجود دارد. اخیراً تصاویری از فریم شیائومی 13 اولترا به اشتراک گذاشته شده است و طراحی پشت آن را می بینیم.

همانطور که می بینیم، قاب اختصاص داده شده به Xiaomi 13 Ultra نشان می دهد که طراحی آن تفاوت چندانی با Xiaomi 12S Ultra نخواهد داشت. این اولترا ممبر منحصراً برای بازار چین عرضه شد و وارد بازار جهانی نشد. تصاویر فاش شده این را نشان می دهد شیائومی 13 اولترا مانند مدل قبلی خود، دارای یک ماژول دوربین گرد بسیار بزرگ است. نمای جانبی قاب نشان می دهد که جزیره دوربین به میزان قابل توجهی از قسمت عقب بیرون زده است.

این قاب چهار سوراخ را در قسمت دوربین نشان می دهد. شایعات ادعا کرده اند که Xiaomi 13 Ultra دارای تنظیمات دوربین چهارگانه خواهد بود که توسط یک دوربین اصلی مجهز به سنسور 1 اینچی 50 مگاپیکسلی سونی IMX989 هدایت می شود. گفته می شود این دوربین اصلی مجهز به تثبیت کننده ای مانند گیمبال است.

دو بریدگی به شکل قرص در بالا و پایین ماژول دوربین وجود دارد. بریدگی های باقی مانده در داخل جزیره دوربین می تواند برای فلاش LED و میکروفون باشد.

لبه سمت راست این قاب دارای برش هایی برای دکمه های تنظیم صدا و دکمه پاور است. لبه بالایی دارای برش هایی است که می تواند برای بلندگو، میکروفون و فرستنده IR باشد.

نطر شما چی هست؟ آیا این طراحی را برای Xiaomi 13 Ultra دوست دارید؟ این قاب با تصویر به دست آمده و منتسب به شیائومی 13 اولترا مطابقت دارد.

شیائومی 13 اولترا در واقعیت دیده شد

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا