اخبار فناوری

اولین گوشی تاشو مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 احتمالا Vivo X Fold 2 خواهد بود؟

در ابتدای سال جاری، گوشی تاشو رده بالای Vivo با این نام Vivo X-Fold رسما رونمایی شده است. به نظر می رسد این شرکت تمرکز ویژه ای بر روی چنین محصولی داشته و حدود 6 ماه بعد مدل پلاس خود را با نام گذاری کرده است Vivo X Fold Plus همچنین رونمایی شد. اکنون در گزارش‌ها می‌شنویم که اولین گوشی تاشو مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 احتمالاً Vivo X Fold 2 خواهد بود. این بدان معنی است که معرفی آن نباید خیلی دور باشد و احتمالاً همان دوره 6 ماهه را شامل می‌شود.

Vivo X Fold 2 را به Snapdragon 8 Gen 2 مجهز کنید

Vivo هنوز یک گوشی کوچک تاشو معرفی نکرده است. اگرچه شایعاتی در مورد Vivo X-Flip ما می شنویم، اما معلوم می شود که این برند بر روی محدوده قیمت بالا متمرکز شده است و می خواهد محصولات تاشو خود بهترین مواد ممکن را ارائه دهند.

این هم خوب است هم بد. اگر محدوده قیمت سبد محصولات شما به اندازه کافی گسترده نباشد، ممکن است نتوانید کاربران زیادی را جذب کنید. به هر حال، در حال حاضر اولین شایعه در مورد سومین گوشی تاشو پریمیوم Vivo را داریم.

زنده باد

زنده باد

استفاده از تراشه پرچمدار 2023 کوالکام در گوشی پرچمدار تاشو Vivo مطمئناً جای تعجب ندارد. ما قبلاً انتظار استفاده از اسنپدراگون 8 نسل 2 را در نسل بعدی سری Vivo X Fold داشتیم. با این گزارش، اطمینان بیشتری نسبت به Vivo X Fold 2 داریم.

همچنین انتظار می رود تفاوت چندانی با نسل فعلی در بخش طراحی نبینیم. این دستگاه طراحی باریک خود را حفظ کرده و در عین حال ظرفیت باتری را تا 200 میلی آمپر ساعت نسبت به مدل اول افزایش می دهد. این بدان معناست که در مجموع دو سلول باتری که در دو قسمت تاشو قرار می گیرند، یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی خواهند داشت. برای مقایسه بد نیست بدانید که گلکسی زد فولد 4 دارای باتری 4400 میلی آمپر ساعتی است.

یکی دیگر از پیشرفت های این گوشی تاشو پشتیبانی از شارژ سریع 120 رشته ای است. این گوشی می تواند در نمایشگاه MWC 2023 بارسلون معرفی شود.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما گوشی تاشو رده بالا ویوو می تواند با مدل سامسونگ رقابت کند؟ شاید عملکرد بهتر در بخش دوربین ممکن است شانس بیشتری به آن بدهد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا