اخبار فناوری

مرسدس بنز تیک تاک را به خودروهای خود اضافه می کند

طبق آخرین گزارش‌ها، مدل‌های جدید مرسدس بنز کلاس E در پاییز 1402 با TikTok به‌عنوان سیستم سرگرمی پیش‌فرض داخل خودرو عرضه خواهند شد. نسخه به روز شده سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX مرسدس بنز دارای صفحه نمایش بزرگی به نام “سوپر صفحه” است که کل داشبورد را در بر می گیرد و به رانندگان و مسافران اجازه می دهد به برنامه های مختلف از جمله TikTok، کنفرانس ویدئویی زوم، Angry Birds، مرورگر وب Vivaldi و … دسترسی داشته باشند. .

مرسدس بنز تیک تاک

اولا کالینیوس، مدیر عامل مرسدس بنز گفت که این شرکت این برنامه ها را بر اساس محبوبیت آنها در هر بازار یا منطقه انتخاب کرده است. گنجاندن TikTok در خودروهای این شرکت نشان دهنده علاقه مرسدس به بازار چین است، جایی که این برنامه از محبوبیت خاصی برخوردار است.

مسافران به بخشی از صفحه نمایش روبروی خود دسترسی خواهند داشت و به آنها امکان می دهد از محتوای TikTok لذت ببرند. سیستم مانیتورینگ راننده مکان‌هایی را که راننده نگاه می‌کند نظارت می‌کند و اطمینان می‌دهد که حواس او در حین رانندگی پرت نمی‌شود.

امکان ممنوعیت تیک توک در اروپا

مرسدس بنز معماری نرم افزاری جدیدی را توسعه داده است که ادغام برنامه های شخص ثالث را در سیستم اطلاعات سرگرمی آسان تر می کند. این خودروساز همچنین یک فروشگاه برنامه جدید ایجاد کرده است که از طریق برنامه Mercedes me قابل دسترسی است. به روز رسانی نرم افزار OTA به شما امکان می دهد در آینده برنامه های بیشتری را به خودرو اضافه کنید.

مرسدس بنز همراه با گنجاندن TikTok و سایر برنامه‌ها، همکاری طولانی‌مدتی با Google را اعلام کرد که مسیریابی، نقشه‌های گوگل و یوتیوب را در اختیار رانندگان قرار می‌دهد. این خودروساز همچنین جزئیاتی در مورد سیستم عامل خود ارائه کرد MB.OS اعلام کرد سیستم عاملی که باید در نسل بعدی خودروهای این برند در سال 2025 مورد استفاده قرار گیرد. همچنین در مورد گسترش همکاری با این شرکت لیدار نورانی نیز اعلام شد.

همه این ویژگی ها و مشارکت های جدید در مرکز تحقیق و توسعه این خودروساز در سانی ویل، کالیفرنیا اعلام شد.

نطر شما چی هست؟ تیک توک روی ماشین جذاب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا