اخبار فناوری

عمر باتری Realme Pad تعیین شده است: اقتصادی اما فراتر از انتظار

شرکت رایلی یکی از پدیده های بازار تلفن های هوشمند در سال های اخیر بوده است. در همین راستا ، رایلی تصمیم گرفت وارد بخش های دیگری مانند تبلت شود. مجموعه Gsmarena اخیراً اولین تبلت رایلی را آزمایش کرد. در این مقاله ، مروری بر عمر باتری و تست سرعت شارژ Realme Pad خواهیم داشت.

قرص کویل تشک

ریلمی در هفته های اخیر ، از اولین تبلت او رسماً از خود رونمایی کرد. این تبلت دارای قیمت اقتصادی است.

تبلت Realme Pad رسماً معرفی شد: اولین تبلت از شرکت رایلی

مجموعه گسمارنا که بخش خاصی برای آزمایش کارآیی باتری و سرعت شارژ دارد ، در آخرین بررسی خود ، رایانه لوحی رله را انتخاب کرد. اما در مورد عمر باتری و سرعت شارژر Realme Pad چطور؟ خوب ، قبل از پاسخ به این س ،ال ، بهتر است ویژگی های این تبلت را به طور مختصر مرور کنیم:

– صفحه نمایش 1.4 اینچی IPS LCD با وضوح 2.1 در 2.1 و نرخ تازه سازی 60 هرتز

– تراشه نانومتری هلیو G80

– سیستم عامل پیش فرض سیستم عامل Android

– باتری 1.5 میلی آمپر ساعتی

– شارژر 4 وات داخل جعبه

عمر باتری Realme Pad

عمر باتری Realme Pad

اولین تبلت Reel در مقایسه با قیمتی که دارد ویژگی های جالبی دارد. نسخه گران تر این تبلت از اینترنت LTE نیز پشتیبانی می کند. ظرفیت باتری این تبلت چندان زیاد نیست. اما شاهد پایداری باشید 2 ساعت ما در حال آزمایش تماس 3G هستیم. عملکرد تقریبا 13:44 و ساعت 13:12 در زمینه مرور وب و پخش ویدئو ، سایر نتایج آزمایش عملکرد باتری این تبلت جدید نیز جدید است. به طور کلی ، می توانید تا حد زیادی روی عمر باتری Realme Pad حساب کنید. زیرا این تبلت مقرون به صرفه می تواند قیمت شما را راضی کند.

اولین تست سرعت شارژ رایانه رایلی

ظرفیت باتری پد رله خیلی زیاد نیست. با توجه به قیمت این محصول ، یک رله برای این دستگاه دارای یک شارژر 4 وات در داخل جعبه است. این تبلت از طریق پورت Type-C شارژ می شود.

با اتصال شارژر به براکت حلقه در نیم ساعت اول ، تقریباً درصد از طریق ظرفیت باتری آن شارژ می شود. پس از آن تقریباً 15 دقیقه شارژ کامل این تبلت مقرون به صرفه مدتی طول می کشد.

نظر شما در مورد خودمختاری اولین تبلت رایلی چیست؟ به نظر شما سرعت شارژ چقدر است؟ به نظر شما تبلت بهتری در این محدوده قیمتی وجود دارد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا