اخبار فناوری

فروش آیفون اپل از مرز 2 میلیارد دستگاه گذشت

محبوب ترین و شناخته شده ترین محصول اپل iPhone است. هر سال ، این شرکت از نسل جدید آیفون های خود رونمایی می کند. بر اساس آخرین آمار و اطلاعات ، فروش آیفون اپل از مرز 2 میلیارد دستگاه گذشته است. در ادامه ، ما جزئیات این رکورد فروش آیفون را بررسی می کنیم.

فروش آیفون به 2 میلیارد دستگاه رسید

قبل از معرفی سری آیفون سری ، گفتیم که اپل در بازار جهانی موبایل حضور دارد به رتبه چهارم سقوط کرده استبه

سهم آیفون اپل از بازار موبایل در آستانه معرفی آیفون 13 به شماره 4 کاهش یافت

اما امروز Phonearena او می گوید که یک جشن بزرگ در کوپرتینو برگزار شد زمانی که اپل بیلیاردمین آیفون خود را در سال 1996 فروخت. بسیاری از مردم بلافاصله از خود می پرسند: “خوب ، اپل تاکنون یک میلیارد آیفون فروخته است.” اما وقتی این 3 میلیارد آیفون فروخته شود ، این محصولات چگونه تغییر خواهند کرد؟ ” باید گفت زمان پاسخگویی به این س hasال فرا رسیده است!

گزارش جدید از Horace Deidu Asymco 9 تا 5 مک مک گزارش شده است که فروش آیفون اپل از دو میلیارد دستگاه فراتر رفته است. اما این رکورد جدید اپل مانند دوران iPhone 6S نیست. برعکس ، تغییرات زیادی از آن زمان رخ داده است. این تغییرات شامل افزایش اندازه گوشی ها و صفحه نمایش آنها ، استفاده از FaceID ، حرکات ، پنل صفحه نمایش OLED و افزایش تنوع مدل در هر سال است. مدلهای ارائه شده توسط اپل برای هر خانواده از سال 1996 دو برابر شده است.

با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال iPhone در سراسر جهان ، تعداد افرادی که از iPhone استفاده می کنند تقریباً است .6 این نشان دهنده بیش از یک چهارم کاربران تلفن های هوشمند در سراسر جهان است. این رقم در ایالات متحده به 60 درصد می رسد! انگلیس دارد 50٪ یکی از این افراد در بازار تلفن همراه خود است. افرادی که از یک آیفون به آیفون دیگر تغییر کرده اند ، به ترتیب در ایالات متحده و انگلستان معادل هستند. 24 و 2 درصد شرقی

دیدو می گوید اپل همچنان از فلسفه و سیاست های بنیانگذار فقید خود ، استیو جابز پیروی می کند. استیو جابز می گفت اپل باید محصولاتی را برای کاربرانی که حتی آنها نمی دانند به آنها نیاز دارند بیاورد! تحلیلگر می گوید:

ما فوکوس قفسه ، فوکوس پس از تولید (اشاره به ویژگی های مختلف دوربین آیفون) ، ماکرو و پرتره با جلوه بوکه را درخواست نکرده ایم. اما هنگامی که این ویژگی ها را بدست آوردیم ، شروع به استفاده از آنها کردیم. سرانجام ما شروع به درخواست نسخه های بهتر آنها کردیم.

تحلیلگر ادعا می کند که دوربین iPhone ١٣ Pro Max برای جایگزینی تجهیزات حرفه ای طراحی نشده است. اما این تلفن همچنین به افراد غیرحرفه ای اجازه می دهد تا بر دیگران تأثیر بگذارند. دیدو می گوید دوربین آیفون جدید برای تأثیرگذاران فعال در شبکه های مجازی مانند Instagram ، Tic Tac ، YouTube و غیره طراحی شده است. همانطور که تحلیلگر اشاره کرد ، کاربران عادی می توانند کارهای بزرگی با آن انجام دهند. از سوی دیگر ، در این گزارش آمده است که سری آیفون سری مهمترین محصول اپل است.

آیفون 13 پرو

آیفون 13 پرو

در این بین ، دیدو به آمار جالبی اشاره می کند که کمتر آن را شنیده ایم. طبق این آمار ، حدود 40 میلیون کاربر آیفون بیش از 2 سال است که صاحب آیفون هستند. این تعداد زیادی از خریداران بالقوه را برای سری جدید آیفون های اپل به ارمغان می آورد. در حالی که اپل انواع بسته های انگیزشی جذاب را در کشورهای خارجی مانند 1.8 دلار (به گفته اپراتور) اغراق نیست که بسیاری از این کاربران تحت فشار قرار می گیرند تا آیفون های جدید بخرند. دیدو برای نشان دادن اظهاراتی که در آن سری آیفون سری را مهمترین محصولات می دانند ، گفت:

سری آیفون نشان می دهد که یک گوشی باید چگونه باشد و راه جدیدی از تقاضا برای اپل ایجاد می کند. به راحتی نمی توان تصور کرد که استفاده از تلفن قدیمی هنوز کافی است. اگر چنین ایده ای داریم ، به این معنی است که از پیام رسانی خوب ، برنامه های مناسب ، عکس ها و فیلم های قابل قبول راضی هستیم. اما خبری از دوربین فوق عریض ، حالت دوربین شب و ماکرو نیست. آنچه آیفون نشان داده این است که می توان تقاضا برای عملکرد دستگاه را افزایش داد.

اگر به گذشته نگاه کنیم ، اپل هفت سال طول کشید تا یک میلیارد آیفون بفروشد. پس از آن ، تقریباً پنج سال دیگر طول کشید تا فروش آیفون 5 میلیارد واحد دیگر افزایش یابد. ما نمی دانیم که یک میلیارد آیفون بعدی تا چه مدت به فروش می رسد. بنابراین تنها کاری که باید انجام دهیم این است که منتظر بمانیم و ببینیم عملکرد اپل در آینده چگونه است.

نظر شما در مورد این فروش آیفون چیست؟ آیا فکر می کنید اپل لیاقت آن را دارد؟ نظر یا تقدیر شما از اپل چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا