اخبار فناوری

صفحه نمایش Oppo Find X6 Pro با روشنایی بیش از 2400 نیت احتمالا بهترین صفحه نمایش موبایل خواهد بود.

سری OPPO Find X6 هنگامی که وارد بازار شود مجموعه‌ای از سخت‌افزار و ویژگی‌های برتر را در خود جای می‌دهد. مخصوصا پیشرفته ترین مدل X6 Pro را پیدا کنید که حداقل یک صفحه نمایش درجه یک را ارائه می دهد که طبق آخرین افشاگرانه های معروف، روشنایی صفحه نمایش Oppo Find X6 Pro با بیش از 2400 نیت، حتی آیفون 14 پرو مکس، گلکسی اس 23 اولترا و سایر رقبا نیز بالاتر خواهد بود. .

صفحه نمایش Oppo Find X6 Pro

اوپو در حال آماده سازی سری بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار خود، Find X6، برای عرضه در بازار است. فاش های متعدد در چند ماه گذشته طراحی و سخت افزار گوشی های رده بالا را فاش کرده است. اکنون، یک افشای جدید نشان می دهد که OPPO Find X6 Pro حداقل از یک جنبه از همه رقبای خود بهتر عمل خواهد کرد.

همانطور که توسط افشاگران چینی گزارش شده است جهان یخی و Digital Chat Station فاش شده است، به نظر می رسد Oppo Find X6 Pro با درخشان ترین صفحه نمایش AMOLED که تا به حال در گوشی های هوشمند دیده شده است، عرضه شود. بله، حتی روشن تر از صفحه نمایش آیفون 14 پرو مکس و شیائومی 13 پرو. طبق گفته Ice Universe، صفحه نمایش Find X6 Pro قادر به حداکثر روشنایی 2400 نیت خواهد بود. در مقام مقایسه، قهرمان فعلی رقابت، آیفون 14 پرو مکس اپل، روشنایی 2000 نیت را به دست می آورد. گلکسی S23 Ultra سامسونگ نیز تنها به 1750 نیت می رسد، همانطور که S22 Ultra نیز همینطور است. در همین حال، رقبای چینی مانند شیائومی 13 پرو دارای روشنایی 1900 نیت و Honor Magic 5 Pro و Vivo X90 Pro Plus حداکثر روشنایی 1800 نیت هستند.

صفحه نمایش Oppo Find X6 Pro

صفحه نمایش Oppo Find X6 Pro

البته، مقادیر اوج روشنایی فقط یک طرف ماجرا را نشان می دهد، زیرا تلفن ها فقط تحت شرایط خاصی موفق به رسیدن به آن سطح می شوند. در مرحله بعد، جالب خواهد بود که ببینیم نمایشگر OPPO Find X6 Pro در مقایسه با رقبای واقعی خود چگونه است.

نظر شما در مورد حداکثر روشنایی نمایشگر پرچمدار بعدی اوپو و ثبت رکورد جدید در این زمینه در گوشی های هوشمند چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا