اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی A04 منتشر شد: با OneUI 5.0

تعدادی از گوشی های هوشمند سامسونگ اخیرا آخرین به روز رسانی OneUI را دریافت کرده اند که مبتنی بر اندروید 13 است. Galaxy A04 یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه است که در سال 2022 عرضه شد. به روز رسانی اندروید 13 برای گلکسی A04 سامسونگ خارج شد خریداران با دریافت این به روز رسانی انتظار تجربه کاربری بهتری دارند. این به روز رسانی رابط کاربری OneUI 5 و قابلیت های نسخه سیزدهم اندروید را در اختیار کاربران قرار می دهد.

آپدیت اندروید 13 گلکسی A04 اکنون در قزاقستان در دسترس است

آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی A04 با شماره ساخت A045FXXU1BWB1 ارائه شد. این به روز رسانی در حال حاضر فقط برای کاربران قزاقستان در دسترس است. اما پیش‌بینی می‌کنیم که در هفته‌های آینده، کاربران سایر مکان‌ها نیز به این به‌روزرسانی دسترسی داشته باشند. سامسونگ معمولاً به‌روزرسانی‌ها را در سراسر جهان با سرعت بالا منتشر می‌کند. بنابراین، کاربران نیازی به انتظار طولانی ندارند.

گلکسی A04

OneUI 5.0 آخرین نسخه رابط کاربری سامسونگ است. این رابط کاربری بر روی نسخه سیزدهم اندروید توسعه یافته است. One UI 5.0 ویژگی ها و پیشرفت های جدیدی را به ارمغان می آورد و استفاده از آن آسان تر خواهد بود. در ادامه به بهبودهای مهمی اشاره می کنیم که کاربران گلکسی A04 سامسونگ پس از نصب اندروید 13 و آپدیت OneUI 5.0 می توانند از آن لذت ببرند.

مانند گیزموچینا اشاره می کند، تغییر زبان طراحی در OneUI 5.0 یکی از بزرگترین تغییرات است. طراحی جدید اکنون پیچیده‌تر و مدرن‌تر است و زیبایی‌شناسی جسورانه‌تری دارد. رابط کاربری به طور کلی بهبود یافته و انیمیشن ها روان تر کار می کنند. با بهینه سازی عملکرد OneUI 5.0، کاربران Galaxy A04 می توانند عملکرد سریع تری را تجربه کنند. همچنین گفته می شود با نصب این نسخه از رابط کاربری سامسونگ، کارایی و کارایی باتری گوشی شما افزایش می یابد.

سامسونگ گلکسی A04 رسما معرفی شد: دوربین 50 مگاپیکسلی و نمایشگر 6.5 اینچی

نطر شما چی هست؟ آیا تا به حال از رابط کاربری OneUI 5.0 استفاده کرده اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا