اخبار فناوری

سامسونگ گلکسی A13 می تواند به یک دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز شود

حدود 3 هفته پیش برای شما نامه نوشتیم سامسونگ گلکسی A13 5G در راه است. این دستگاه را می توان ارزان ترین گوشی سامسونگ 5G نامید. امروز ما یک شایعه جدید می شنویم که احتمال می دهد سامسونگ گلکسی A13 با یک دوربین 50 مگاپیکسلی عرضه شود. این مشخصات می تواند Galaxy E13 را بسیار محبوب کند.

گلکسی A13 با دوربین 50 مگاپیکسلی

این اولین بار نیست که می شنویم Galaxy A13 5G در حال ساخت است. سامسونگ قصد دارد اولین عضو Galaxy A1X را که از شبکه 5G پشتیبانی می کند ، ارائه دهد. این دستگاه علاوه بر ارائه آخرین نسل مخابرات ، احتمالاً باید مجهز به یک دوربین اصلی جالب باشد.

شبکه 5G

شبکه 5G

در گزارش جدیدی که به آن اشاره کردیم ، سامسونگ گلکسی A13 5G دارای دوربین های فوق العاده و باتری مناسب است. بدیهی است که این تلفن در بازارهایی که اتصال 5G در دسترس است از 5G پشتیبانی می کند.

سامسونگ گلکسی A13 5G می تواند مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور تصویر باشد ISOCELL GN5 بودن.

معرفی سنسور 9 مگاپیکسلی ISOCELL HP1 و سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN5

ظرفیت باتری Galaxy A13 5G می تواند 5000 میلی آمپر ساعت باشد. این ظرفیت باتری در گوشی های مقرون به صرفه رقابتی بسیار غیر معمول نیست. با این حال ، حضور آن در تلفن مقرون به صرفه سامسونگ دلگرم کننده است.

نظر شما چیه؟ فکر می کنید یک تلفن همراه چقدر خوب است (با فرض یکسان بودن نرخ مبادله) با پشتیبانی از 5G ، باتری 5000 میلی آمپری و دوربین 50 مگاپیکسلی جذاب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا