اخبار فناوری

گوشی جدید OnePlus با اندروید 13 گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرده است

پس از معرفی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بسیاری از سازندگان گوشی های هوشمند قصد دارند دستگاه پرچمدار خود را با این تراشه عرضه کنند. بدون شک OnePlus یک گوشی هوشمند پرچمدار در سال 2023 ارائه خواهد کرد. وان پلاس 11 نام دارد و به تراشه پرچمدار کوالکام مجهز شده است. اما تاکنون تاریخ معرفی این گوشی هوشمند توسط وان پلاس اعلام نشده است. اکنون یک گوشی جدید با برند OnePlus گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرده است. اگرچه هویت دقیق این محصول مشخص نیست، اما شایعاتی در مورد آن وجود دارد. جلوتر برو با مایفون مگ بچسب.

گوشی جدید OnePlus Bluetooth SIG احتمالاً از سری Nord خواهد بود

گوشی هوشمند جدید OnePlus در میان داده های بلوتوث SIG دیده شده است. اگرچه مدل دقیق این دستگاه را نمی دانیم، اما وبلاگ نویس معروف فناوری، موکول شارما، گوشی (با شماره مدل CPH2451) را متعلق به سری Nord یا OnePlus 11 شناسایی می کند. جزئیات گواهی مذکور نشان می دهد که این گوشی هوشمند دارای نسخه سیزدهم اندروید UI و OxygenOS 13 خواهد بود. این گوشی احتمالا OnePlus Nord CE 3 یا OnePlus Nord CE 3 Lite باشد. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این گوشی هوشمند آینده وان پلاس وجود ندارد. اما انتظار داریم در روزهای آینده اطلاعات بیشتری منتشر شود.

OnePlus CPH2451 در میان داده های بلوتوث SIG

اطلاعات مهمی در مورد OnePlus 11 به بیرون درز کرده است

اگرچه ما از جزئیات OnePlus CPH2451 اطلاعی نداریم، خوشبختانه اطلاعات مهمی در مورد OnePlus 11 وجود دارد. ایستگاه چت دیجیتال ادعا می کند که گوشی هوشمند پرچمدار بعدی OnePlus دارای صفحه نمایش LTPO خمیده 6.7 اینچی خواهد بود. انتظار داریم سوراخ پانچ در سمت چپ نیمه بالایی صفحه نمایش قرار گیرد. این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود. گفته می شود وان پلاس 11 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و از شارژر 100 واتی پشتیبانی می کند.

منبع در این خبر همچنین اشاره شده است که OnePlus 11 از شاسی فلزی استفاده خواهد کرد. و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش (نوع نوری) قرار خواهد گرفت. سه لنز دوربین در پشت OnePlus 11 تعبیه شده است. این دوربین ها دارای رزولوشن 32 + 48 + 50 مگاپیکسل هستند و محدوده زوم 0.6 تا 20 برابر را به کاربران ارائه می دهند.

وان پلاس 11 چه رنگی خواهد بود؟

نطر شما چی هست؟ نام گوشی جدید OnePlus که در داده های بلوتوث SIG ظاهر شد چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا