اخبار فناوری

سامسونگ اولین آپدیت دوربین اصلی گلکسی اس 23 را با پیشرفت های فراوان منتشر کرده است

سری Galaxy S23 عملکرد دوربین چشمگیری را ارائه می دهد، اما چند مسئله جزئی مشکلاتی وجود داشت که سامسونگ باید آنها را برطرف می کرد. پیش از این، برخی گزارش‌ها ادعا می‌کردند که سامسونگ به‌زودی به‌روزرسانی جدیدی را برای بهبود عملکرد دوربین جدیدترین گوشی‌های رده بالای خود منتشر خواهد کرد. امروز، سامسونگ تایید کرد که به‌روزرسانی دوربین اصلی را برای سری گلکسی S23 ارائه کرده است، که در حال حاضر فقط در کره جنوبی در دسترس است، اما انتظار می‌رود در چند روز آینده در سطح جهانی عرضه شود.

به روز رسانی اصلی دوربین Galaxy S23

آ به انجمن سامسونگ ارسال کنید از مدیر شرکت، او دقیقاً نشان می دهد که چه جنبه هایی از دوربین گلکسی S23 بهبود یافته است. این بهبودها بخشی از دومین به‌روزرسانی نرم‌افزار مارس 2023 است که برای سری Galaxy S23 در کره جنوبی منتشر شد. این نسخه با سیستم عامل S91xNKSU1AWC8 عرضه می شود و حجم فایل نسبتاً بزرگی در حدود 922.88 مگابایت دارد.

سامسونگ سرعت و دقت فوکوس خودکار و همچنین سرعت باز کردن برنامه های دوربین و گالری را بهبود بخشیده است. این شرکت همچنین وضوح دوربین فوق عریض را در شرایط نور کم بهبود بخشید و عملکرد را در OIS و سایر مناطق افزایش داد. همچنین مشکل تاری را در برخی از حالت های دوربین برطرف کرد. در اینجا تمام جزئیات بهبود دوربین گلکسی S23 آمده است:

یک پیشرفت در برنامه گالری به شما امکان می دهد فورا عکس هایی را که به تازگی گرفته شده اند و در حال پردازش هستند حذف کنید.

الگوریتم فوکوس خودکار تغییر کرده است به طوری که وقتی دکمه شاتر را فشار می‌دهید، دوربین عکس می‌گیرد حتی اگر کادر تار باشد یا کاملاً تراز نباشد. با این حال، اگر می‌خواهید برنامه دوربین فقط پس از فوکوس شدن کادر عکس بگیرد، می‌توانید این حالت را از برنامه دستیار دوربین (دستیار دوربین » اولویت فوکوس بر سرعت روشن) تغییر دهید.

هنگام عکاسی با دوربین فوق عریض در شرایط کم نور با استفاده از حالت Super Steady، وضوح تصویر بهبود یافته و سوسو زدن کاهش یافته است. برنامه دوربین همچنین اعلانی را نشان می دهد که توضیح می دهد که حالت Super Steady به نور محیطی خوب برای بهترین کیفیت تصویر نیاز دارد.

رفع اشکالی که گاهی اوقات هنگام استفاده از دوربین عقب در حالت عکس، یک خط سبز در سمت چپ نشان می داد.

هنگامی که وضوح تصویر روی Full HD و 60 فریم در ثانیه تنظیم شده است، تثبیت‌کننده ویدیو بهبود یافته و هنگام استفاده از دوربین عقب، تنظیم خودکار FPS غیرفعال می‌شود.

مشکل باندبندی که با نور محیطی متوسط ​​و کم و هنگام استفاده از وضوح بالا (50 مگاپیکسل یا 200 مگاپیکسل) در آسمان ظاهر می شد، برطرف شد. وضوح کلی نیز در حالت های 50 مگاپیکسلی و 200 مگاپیکسلی بهبود یافته است. سامسونگ همچنین با بهبود عملکرد OIS به مشکل تاری متناوب پرداخته است.

سامسونگ همچنین مشکل کیفیت تصویر را هنگامی که حالت شب غیرفعال است و دستیار دوربین روی تنظیمات زیر تنظیم شده است برطرف کرده است: سرعت عکسبرداری » وضوح بالا » اولویت سرعت.

مشکل دوربین که در آن تشخیص چهره پس از پایان تماس ویدیویی با استفاده از یک برنامه شخص ثالث کار نمی کرد نیز برطرف شده است.

سامسونگ همچنین پایداری اپلیکیشن دوربین را در زمانی که فریم دارای سوژه های متحرک باشد، بهبود بخشیده است.

به روز رسانی اصلی دوربین Galaxy S23

به روز رسانی اصلی دوربین Galaxy S23

همه این بهبودها و اصلاحات دوربین به زودی در کشورهای دیگر ارائه خواهند شد. با این حال، آنها ممکن است بخشی از به‌روزرسانی آوریل 2023 باشند، زیرا در حال حاضر به پایان ماه مارس نزدیک شده‌ایم.

نظر شما درباره آپدیت اصلی دوربین گلکسی S23 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا