اخبار فناوری

ساعت هوشمند مخصوص کودکان شیائومی Kids Smart Watch 7X در میان داده های IMEI مشاهده شد

شیائومی به‌عنوان تولیدکننده گوشی های هوشمند شناخته می‌شود. این شرکت با تولید محصولاتی مناسب برای رفع نیاز های مختلف به شهرت رسیده است. هم اکنون، ساعت هوشمند مخصوص کودکان شیائومی Kids Smart Watch 7X در راه است. این محصول به طور خاص برای کودکان ساخته شده و توجه آنان را جلب خواهد کرد.

ساعت هوشمند مخصوص کودکان شیائومی Kids 7X قابلیت برقراری تماس دارد

ساعت هوشمند مخصوص کودکان شیائومی Kids 7X در میان داده های GSMA IMEI مشاهده شده است. این موضوع تأیید می‌کند که شیائومی در حال کار بر روی ساعت هوشمندی است که برای کودکان ساخته شده. در حالی که هنوز جزئیات این ساعت هوشمند به طور کامل مشخص نیست، اما می‌دانیم که به دلیل ویژگی های کودک محور خود متمایز خواهد بود. همان‌طور که اشاره شد، این محصول با شماره مدل MTSB25XUN در میان داده های IMEI ظاهر شده است. این شماره مدل به شناسایی محصول و قابلیت ردیابی آن کمک می‌کند. اما متاسفانه ما جزئیات بیشتری از این ساعت هوشمند را نمی‌دانیم. بنابراین نمی توانیم اطلاعات روشنی در مورد مشخصات فنی و عملکرد آن ارائه دهیم.

داده های IMEI

به نظر می رسد این ساعت هوشمند ویژه یک ویژگی قابل توجه برای کودکان ارائه می‌دهد: توانایی برقراری تماس. این ویژگی نه تنها به والدین اجازه می‌دهد تا با فرزندان خود ارتباط برقرار کنند، بلکه امکان برقراری ارتباط را برای شرایط اضطراری فراهم می‌کند و ایمنی کودکان را تضمین خواهد کرد. در حقیقت، قابلیت برقراری تماس یکی از مهمترین ویژگی های ساعت هوشمند مخصوص کودکان شیائومی Smart Watch Kids 7X خواهد بود. داده های IMEI هیچ اطلاعاتی را در مورد تاریخ عرضه این ساعت هوشمند نشان نمی‌دهد. ما در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه این محصول و قیمت آن نداریم. انتظار می‌رود که شیائومی این موارد را به طور رسمی اعلام کند.

همان طور که Xiaomiui اشاره می‌کند، ساعت هوشمند شیائومی Kids Smart Watch 7X، همچنان یک محصول پر رمز و راز است و ما اطلاعات زیادی درباره آن نداریم. ویژگی تماس نشان می‌دهد که این ساعت هوشمند می تواند سهم قابل توجهی در ایمنی و ارتباطات کودکان داشته باشد. انتظار می‌رود که به زودی اطلاعات بیشتری درباره این محصول منتشر شود.

ساعت هوشمند شیائومی Watch 2 Pro با نمایشگر AMOLED و سیستم عامل Wear OS معرفی شد

نظر شما درباره این ساعت هوشمند شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/03/%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-kids-smart-watch-7x-%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا