اخبار فناوری

آپدیت پایدار HarmonyOS 4.0 برای هواوی P60 و Mate 50 عرضه شد

هواوی به تازگی آپدیت هارمونی اواس ۴ را به صورت آزمایشی عرضه کرد. این برند چینی در حال حاضر این آپدیت را مانند نسل‌های قبلی خود، فقط در کشور مادر خود عرضه می‌کند و ارائه جهانی ندارد. با این حال باید گفت سرعت عرضه نسخه پایدار این سیستم عامل کاملا قابل تحسین است، چرا که همین حالا آپدیت پایدار HarmonyOS 4.0 برای هواوی P60 و Mate 50 در دسترس قرار دارد.

آپدیت پایدار HarmonyOS 4.0 برای هواوی P60 و Mate 50

هواوی به مرور آپدیت HarmonyOS 4.0 را در چین عرضه می کند. اواخر هفته گذشته، تلفن‌ها و تبلت‌هایی را که واجد شرایط جدیدترین به‌روزرسانی سیستم‌عامل هواوی هستند، به شما معرفی کردیم.

اکنون و طبق آخرین گزارش‌هایی که در فضای مجازی منتشر شده است، دو پرچمدار P60 و Mate 50 به‌روزرسانی پایدار HarmonyOS 4 را دریافت کرده‌اند.

با این به‌روزرسانی، کاربران حالا می‌توانند ایموجی مورد علاقه خود را به‌عنوان تصویر زمینه تنظیم کنند و رنگ آیکون برنامه‌های را متناسب با چیدمان دستگاه انتخاب نمایند. این سیستم‌عامل به کاربران امکان می‌دهد اعلان‌ها را بر اساس اولویت مرتب و آنها را با هم گروه بندی کنند.

به عنوان مثال، اعلان‌های یک برنامه با هم گروه‌بندی می‌شوند و جزئیات بیشتری در مورد هر کدام بدون نیاز به باز کردن جداگانه آن‌ها ارائه می‌کنند. علاوه بر این، اکنون کاربران می توانند به سرعت متن و تصاویر را با دوبار کلیک کردن برجسته و انتخاب کنند. نگه داشتن این گزینه به شما امکان می‌دهد آن متون را در Super Transfer Station ذخیره کنید و امکان ذخیره‌سازی موقت یا اشتراک‌گذاری چند مورد را به طور همزمان فراهم می‌کند.

این سیستم عامل دارای یک سیستم کنترل والدین است که به شما امکان می دهد مکان دستگاه فرزندتان را با کمک Huawei ID مشاهده کنید. مرکز حریم خصوصی به شما امکان می دهد فعالیت های ردیابی برنامه را برای برنامه های خاص اصلاح کنید و ردیابی را برای برنامه های خاص غیرفعال کنید.

لیست گوشی های هواوی که آپدیت HarmonyOS 4.0 آزمایشی دریافت می کنند را می توانید از اینجا ببینید:

کدام گوشی های هواوی آپدیت آزمایشی HarmonyOS 4 را دریافت می‌کنند؟

نظر شما درباره عملکرد Huawei در ارائه آپدیت جدید سیستم‌عامل‌ش چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/19/%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1-harmonyos-4-0-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-p60-%D9%88-mate-50-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D8%B4%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا