اخبار فناوری

رابط کاربری جدید Tik Tok برای تبلت ها را کشف کنید

تبلت ها، به خصوص در دنیای اندروید، تقریباً صفحه نمایش بزرگتری هستند که بهینه سازی کمی برای نرم افزار و بازی در آن اندازه صفحه نمایش دارند. با این حال، برندهای مختلف سعی در بهینه سازی دارند، اما این بهترین زمانی است که توسعه دهندگان خدمات خود را برای نمایش بهینه کنند. به نظر می رسد TikTok در این زمینه پیشرفت هایی داشته است و شما می توانید رابط کاربری جدید Tik Tok برای تبلت ها دیدن.

رابط کاربری تیک توک برای تبلت ها

در سال گذشته، گوگل چندین رابط کاربری بهینه سازی شده برای تبلت ها منتشر کرده است. علاوه بر این، این شرکت برنامه های شخص ثالثی را که رابط کاربری بهینه شده برای تبلت را معرفی می کنند، تبلیغ می کند. آخرین اپلیکیشنی که توسط گوگل تبلیغ شده، TikTok است که اخیرا حالت افقی را برای تبلت ها معرفی کرده است.

رابط کاربری تیک توک برای تبلت ها

رابط کاربری تیک توک برای تبلت ها

Play Store حالت افقی TikTok را برای تبلت ها در بنر تبلیغاتی خود نمایش می دهد. این بنر می‌گوید «تبلت خود را برای TikTok بچرخانید»، اما روی گوشی‌های هوشمند تاشو نیز کار می‌کند.

در این رابط، همانطور که در تصویر بالا می بینید، ویدیو بیش از نیمی از صفحه را اشغال می کند، در حالی که قسمت نظرات در سمت راست قرار دارد. بخش نظرات را می توان با کلیک بر روی فلش سمت راست جمع کرد.

نظر شما چیه؟ به نظر شما این رابط جذاب است؟ اینستاگرام نیز به چنین بهینه سازی نیاز دارد، درست است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا