اخبار فناوری

سامسونگ می گوید هنوز برای اتصال ماهواره ای تلفن های همراه زود است!

وقتی محصولات اصلی رقیب شما دارای ویژگی هستند و شما هنوز آن را ارائه نکرده اید، چگونه کاربران را در تصمیم گیری خود سهیم می کنید؟ رفتار برندهای بزرگ در بیشتر موارد مشابه بین آنهاست، انکار اهمیت! این بار نوبت کره ای هاست و سامسونگ می گوید هنوز برای اتصال ماهواره ای تلفن های همراه زود است.

در Samsung Galaxy S23 اتصال ماهواره ای وجود ندارد

در پایان سال گذشته شایعاتی مبنی بر استفاده از سرویس ارتباط ماهواره ای در سری گلکسی اس 23 سامسونگ منتشر شد. اگرچه این گزارش ها هرگز تایید نشدند، اما بسیاری اصرار داشتند که این ویژگی باید در پرچمداران اندرویدی باشد.

این رازها تا حدودی به دلیل رونمایی کوالکام از یک سیستم ارتباط ماهواره ای دو طرفه بر روی گوشی های هوشمند مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 در نمایشگاه CES 2023 بود.

اما در طول مراسم Galaxy Unboxed 2023 امسال چیزی در مورد ارتباطات ماهواره‌ای نشنیدیم که بسیاری از مردم را کمی سردرگم کرد. اخیراً، TM Roh، رئیس کسب و کار تجربه موبایل سامسونگ، در این باره اظهار نظر رسمی کرده است.

سری گلکسی اس 23

سری گلکسی اس 23

او گفت که سامسونگ ارزش ویژگی هایی مانند ارتباطات ماهواره ای و اتصال را درک می کند، اما همچنین گفت که ویژگی های آن در این مرحله کاملاً محدود است. همچنین، به نظر می رسد که سامسونگ زمانی وارد عمل می شود که زمان مناسب باشد و فناوری آماده باشد.

اگرچه این یک فکر منطقی است، اما تاریخچه سامسونگ به طور کلی نشان داده است که این برند عموماً اینگونه رفتار نکرده و با عجله از فناوری هایی استفاده کرده است که برای اولین بودن کامل نیستند.

در حال حاضر اپل و هواوی تنها برندهایی هستند که ارتباطات ماهواره ای را ارائه می دهند. در حالی که آیفون ها می توانند با استفاده از ماهواره ها ارتباط برقرار کنند، این عملکرد کاملاً محدود است. اما اوضاع ممکن است تا پایان سال به شدت تغییر کند و شرکت هایی مانند کوالکام و حتی برخی اپراتورهای تلفن همراه متعهد به ارائه پوشش ماهواره ای به مشتریان خود خواهند شد و اپراتورهای تلفن همراه آمریکایی می توانند این کار را با همکاری اسپیس ایکس انجام دهند.

البته یک بیانیه رسمی در مورد دستگاه های اندرویدی وجود دارد. هیروشی لاکهایمر، معاون ارشد اندروید گوگل که در Galaxy Unpacked حضور داشت، در گذشته به اشتراک گذاشت که این شرکت در حال طراحی نسخه بعدی اندروید با پشتیبانی از ارتباطات ماهواره ای است.

در حالی که همه اینها بسیار هیجان انگیز است، در حال حاضر باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا گوشی های هوشمند ماهواره ای اندروید اواخر امسال وارد بازار می شوند یا خیر. سامسونگ ممکن است این ویژگی را با گوشی هوشمند تاشو پرچمدار خود در تابستان امسال معرفی کند.

نطر شما چی هست؟ فکر می کنید اتصال ماهواره ای چه تاثیری بر خرید شما دارد؟ با وجود اینکه هنوز پوشش خاصی در ایران وجود ندارد، حضور این فناوری را به طور کلی تا چه حد ضروری می دانید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا