اخبار فناوری

تصویری زنده از تبلت گوگل پیکسل به همراه داک آن در فروشگاه فیسبوک فاش شد

گوگل در رویداد توسعه دهندگان I/O 2022 از تبلت جدیدی با برند پیکسل رونمایی کرد. تبلت پیکسل ابتدا معرفی شد از آن زمان تاکنون اطلاعات مختلفی در مورد این دستگاه و ایستگاه داک آن توسط گوگل اعلام شده است جزئیات بیشتر در جریان رونمایی از سری پیکسل 7 در ماه اکتبر فاش شد. اگرچه این شرکت هنوز تاریخ عرضه رسمی این تبلت را اعلام نکرده است، اما به نظر می رسد نمونه ای از تبلت پیکسل در فروشگاه فیس بوک به فروش رسیده است که اولین است. تصویر زنده او این دستگاه را به ما نشان می دهد.

تصویر زنده پیکسل تبلت گوگل

تبلت پیکسل منتشر نشده اکنون با شارژر و داک رسمی خود با قیمت فقط 400 دلار در فروشگاه فیس بوک در دسترس است. در حالی که هیچ جزئیاتی در مورد دستگاه یا نحوه دریافت آن توسط فروشنده به اشتراک گذاشته نشده است، این صفحه شامل چندین تصویر زنده است که تبلت و ایستگاه اتصال آن را نشان می دهد.

تصویر زنده پیکسل تبلت گوگل

تصویر زنده پیکسل تبلت گوگل

تبلت و داک نشان داده شده در تصاویر تقریباً با آنهایی که گوگل در رندرهای رسمی نشان داده است قابل تشخیص نیستند و ما را به این باور می رساند که این دستگاه می تواند محصول نهایی باشد. این تبلت دارای حاشیه‌های بزرگ در اطراف صفحه‌نمایش با دوربین جلویی تعبیه‌شده در قاب بالایی، پورت USB Type-C در لبه سمت چپ و دو میکروفون در لبه بالایی آن است.

از سوی دیگر، داک تبلت دارای لوگوی «G» گوگل، درگاه شارژ در پشت و پین‌های pogo در جلو برای اتصال به تبلت است. این محصول با پارچه ای مانند بلندگوهای هوشمند Google Nest ساخته شده است.

همانطور که قبلا ذکر شد، لیست فیس بوک مشخصات سخت افزاری تبلت پیکسل را فاش نمی کند. با این حال، افشای اطلاعات قبلی ادعا می کرد که این دستگاه دارای تراشه Tensor G2 گوگل، صفحه نمایش 10.95 اینچی، تا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و دو سنسور 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 خواهد بود. گوگل قصد دارد این تبلت را در اوایل سال آینده عرضه کند و ما انتظار داریم که این شرکت در هفته های منتهی به عرضه، جزئیات بیشتری را به اشتراک بگذارد.

نظر شما در مورد طراحی تبلت پیکسل در تصویر زنده آن چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا