اخبار فناوری

آنر Play 8T با تراشه دیمنسیتی ۶۰۸۰ و دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

آنر Play 8T در چین معرفی شد. این گوشی هوشمند میان رده دارای صفحه نمایش LCD، باتری پرظرفیت، فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. در ادامه به مشخصات، ویژگی ها و قیمت این تلفن هوشمند می‌پردازیم.

آنر Play 8T با باتری ۶,۰۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از شارژر ۳۵ واتی رونمایی شد

گوشی Honor Play 8T دارای یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی IPS LCD با وضوح FullHD+ و حداکثر روشنایی ۸۵۰ نیت است. قاب پشتی این تلفن هوشمند بافت خاصی دارد. یک سنسور اثرانگشت بر روی دکمه پاور دیده می‌شود. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۸۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی میان رده را تأمین خواهد کرد. این دستگاه در دو نسخه با حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی (LPDDR4x)  قابل تهیه خواهد بود. ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی برای Play 8T در نظر گرفته شده است. این گوشی از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده؛ و طبق گفته آنر، زمانی که Play 8T به طور کامل شارژ شود، می‌تواند ۱۲۳ ساعت پخش موسیقی، ۱۰ ساعت بازی یا ۵۵ ساعت مکالمه را در اختیار کاربران قرار دهد. این گوشی هوشمند از شارژ سریع ۳۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

رنگ های Honor Play 8T

به سراغ دوربین های Honor Play 8T می‌رویم. این دستگاه دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی نیز به سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. Play 8T دارای اسپیکر های دوگانه استریو برای ارائه یک تجربه صوتی همه‌جانبه است. این دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۳ و رابط کاربری Magic OS 7.2 به دست کاربران می‌رسد. به طور خلاصه، آنر پلی ۸ تی در حقیقت نسخه تغییر یافته از Play 50 Plus مجهز به دیمنسیتی ۶۰۲۰ است که در اوایل ماه جاری میلادی، در کشور چین، معرفی شده بود.

آنر پلی ۸ تی با قیمت ۱۵۰ دلار راهی بازار می‌شود

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، آنر Play 8T در دو نسخه راهی بازار می‌شود. نسخه پایه دارای ۸ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است و با قیمت ۱,۰۹۹ یوآن (۱۵۰ دلار) به دست کاربران می‌رسد. نسخه دیگر دارای ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بوده و قیمت ۱,۲۹۹ یوآن (۱۷۸ دلار) دارد. این گوشی در سه رنگ مشکی، نقره ای و سبز قابل تهیه خواهد بود. کاربران می‌توانند از هم اکنون اقدام به پیش‌سفارش این تلفن هوشمند کنند و عرضه آن از ۲۳ اکتبر (۱ آبان) برنامه‌ریزی شده است.

آنر Play 50 Plus با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری و مدیاتک Dimensity 6020 رسما معرفی شد

نظر شما درباره Honor Play 8T چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/18/%D8%A2%D9%86%D8%B1-play-8t-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-%D8%AF%DB%8C%D9%85%D9%86%D8%B3%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%DB%B6%DB%B0%DB%B8%DB%B0-%D9%88-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا