اخبار فناوری

تصاویر نهایی از مدل های گلکسی اس 23 سامسونگ از تمامی زوایا منتشر شد

پس از ارسال چند تصویر اولیه گلکسی اس 23 تصاویر رسمی و نهایی سه عضو خانواده گلکسی S23 سامسونگ که دیروز به صورت آنلاین به بیرون درز کرد، اکنون منتشر شده است که طراحی آنها را در هر رنگ و هر زاویه ای آشکار می کند.

تصاویر نهایی از مدل های گلکسی اس 23 سامسونگ

انتشارات هلندی موبایل جدید و به طور جداگانه، افشاگر معروف، ایوان بلاس، تصاویر بازاریابی رسمی از سه عضو سری گلکسی S23 سامسونگ در عصر جمعه منتشر کرد که این گوشی ها را در هر چهار رنگ اصلی و از همه زوایا نشان می دهد. همانطور که قبلا ذکر شد، این رنگ ها شامل مشکی فانتوم، کرم گل پنبه ای، سبز گیاه شناسی و یاسی مه آلود است.

جدیدترین تصاویر گلکسی اس 23 اولترا

جدیدترین تصاویر گلکسی اس 23 اولترا

با توجه به این تصاویر، Galaxy S23 Ultra به عنوان نسخه به روز شده Galaxy S22 Ultra ارائه شده است، بنابراین طراحی کلی دستگاه تقریباً مشابه نسل قبل است و تفاوت های جزئی را می توان به نمایشگر منحنی دو طرف کاهش داد. لنزهای دوربین کمی بزرگتر، رفع قرمزی لنز فوکوس لیزری و حلقه های هماهنگی در اطراف سه لنز دوربین اصلی که با رنگ بدن مشخص شده اند.

جدیدترین تصاویر گلکسی اس 23 پلاس

جدیدترین تصاویر گلکسی اس 23 پلاس

از طرفی در مدل های استاندارد و پلاس شاهد تفاوت های بیشتری نسبت به نسل قبل هستیم و سامسونگ تصمیم گرفته از زبان طراحی مدل اولترا برای لنز دوربین این مدل ها استفاده کند. به غیر از این، همه چیز تا حد زیادی مشابه سری گلکسی اس 22 است.

جدیدترین تصاویر گلکسی اس 23

جدیدترین تصاویر گلکسی اس 23

یکی دیگر از پیشرفت‌ها بین پرچمداران جدید سامسونگ این است که این بار گلکسی اس 23 اولترا در همان چهار رنگ با کاغذدیواری مشابه بقیه اعضای خانواده عرضه می‌شود. به عنوان مثال، Galaxy S22 Ultra سال گذشته در رنگ‌های مشکی، سبز، شرابی و سفید عرضه شد، در حالی که بقیه سری‌های S22 علاوه بر سفید و مشکی، رنگ‌های صورتی و بنفش نیز داشتند. این تفاوت بیشتر در گلکسی اس 21 اولترا که تنها در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه می شد، مشهود بود.

سامسونگ سری گلکسی اس 23 را در تاریخ عرضه خواهد کرد 1/12 بهمن علاوه بر این، صفحه رزرو دستگاه اکنون به مشتریان علاقه مند اجازه می دهد تا جای خود را در صف رزرو کرده و با پیش سفارش خود تا سقف 100 دلار اعتبار دریافت کنند.

نظر شما در مورد طرح و رنگ نهایی خانواده گلکسی اس 23 سامسونگ چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا