اخبار فناوری

ساعت‌های گلکسی سامسونگ ممکن است سال آینده یک نمایشگر microLED دریافت کنند

بیلبوردها با تکنولوژی های مختلفی ساخته می شوند. نمی توان گفت که یک نوع پنل برای همه کاربردها مناسب است. سامسونگ تا پیش از این از نمایشگرهای OLED برای ساعت های هوشمند خود استفاده می کرد. آخرین شایعات در این زمینه حاکی از آن است که ساعت های سامسونگ گلکسی ممکن است سال آینده با صفحه نمایش microLED عرضه شوند.

امکان استفاده از نمایشگر microLED در ساعت های گلکسی سامسونگ سال آینده

سامسونگ بزرگترین تامین کننده صفحه نمایش OLED برای گوشی ها و ساعت های هوشمند است. حتی اپل واچ ها نیز از پنل های OLED سامسونگ استفاده می کنند. در همین حال، غول فناوری کره ای در تلاش است تا رهبری بازار خود را با نسل بعدی فناوری نمایشگر تضمین کند.

پانل های مایکروویو BOE

میکرو پنل های LED

آخرین گزارش ادعا می کند که سامسونگ سال گذشته تیمی را برای عرضه نمایشگرهای microLED به بازار ساعت های هوشمند منصوب کرد. این شرکت در حال حاضر تلویزیون‌های سطح بالا با فناوری microLED به فروش می‌رساند، بنابراین ایجاد یک راه‌حل مناسب برای کسب‌وکار برای ساعت‌های هوشمند کار چندان دشواری نیست. در واقع افراد مطلع مدعی هستند که بحران این تیم امسال است.

حتی اگر تیم نوپای سامسونگ این کار را انجام دهد، ما انتظار نداریم که گلکسی واچ های امسال یا اپل واچ جدید این صفحه نمایش را داشته باشند. توسعه گجت‌های پوشیدنی امسال توسط هر دو شرکت احتمالاً در حال نهایی شدن است، اما ساعت‌های سال آینده می‌توانند کاملاً به روز شوند.

پنل های MicroLED حتی از نظر روشنایی و بهره وری انرژی نسبت به OLED ها برتر هستند و به نوبه خود خوانایی بهتری در نور خورشید ارائه می دهند.

نظر شما چیه؟ به نظر شما آیا می توان ساعت های هوشمند را با پنل های میکرو ال ای دی قابل استفاده تر کرد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا