اخبار فناوری

تشخیص استفاده از صفحه نمایش OLED سامسونگ در گوشی از طریق وب سایت جدید این شرکت امکان پذیر شد

سامسونگ دیسپلی اخیرا یک وب سایت جدید راه اندازی کرده است تا به همه کمک کند تشخیص دهند که آیا گوشی هوشمندشان از فناوری صفحه نمایش OLED سامسونگ برخوردار است یا خیر. این سایت OLED Finder این نام را یدک می‌کشد و شامل دستگاه‌های ساخت سامسونگ الکترونیک و برندهای دیگر مانند ایسوس، اوپو، شیائومی، ویوو، ریلمی، وان پلاس و میزو می‌شود.

تشخیص استفاده از صفحه نمایش OLED سامسونگ در گوشی هوشمند

OLED Finder در مرحله بتا است و موتور جستجوی آن در حال حاضر به 700 مدل گوشی هوشمند از هشت برند مختلف محدود شده است. با این حال، سامسونگ دیسپلی می‌گوید که می‌خواهد قابلیت‌های وب‌سایت جدید OLED Finder خود را گسترش دهد تا به کاربران کمک کند تشخیص دهند که آیا لپ‌تاپ و تبلت‌هایشان دارای پنل‌های OLED ساخت سامسونگ هستند یا خیر.

برای دسترسی به وب سایت می توانید مستقیماً از OLED Finder دیدن کنید، اما به خاطر داشته باشید که این وب سایت در نسخه بتا است، بنابراین ممکن است با مشکلات جزئی مواجه شوید. در زمان نگارش این مقاله، به نظر نمی‌رسد جستجوی برندهای دیگر تحت عنوان «سایر» وجود داشته باشد. بنابراین اگر می خواهید بفهمید که آیا آیفون شما دارای صفحه نمایش OLED سامسونگ است یا خیر، ممکن است در حال حاضر نتوانید تشخیص دهید. اما ما مطمئن هستیم که سامسونگ این مشکلات را برطرف کرده و Finder را به موقع بهبود خواهد بخشید.

تشخیص استفاده از صفحه نمایش OLED سامسونگ در گوشی هوشمند

تشخیص استفاده از صفحه نمایش OLED سامسونگ در گوشی هوشمند

سامسونگ دیسپلی می گوید 70 درصد گوشی های هوشمندی که از پنل های OLED استفاده می کنند از فناوری های سامسونگ استفاده می کنند. این شرکت بزرگترین فروشنده OLED جهان با 70 درصد سهم بازار است، اما تنها تولید کننده پنل های OLED نیست. بنابراین، وب‌سایت OLED Finder قصد دارد «اطلاعات دقیق‌تری را برای مشتریانی که به دنبال بهترین محصولات OLED سامسونگ هستند، ارائه دهد».

این یک ایده هوشمندانه است. OLED Finder می‌تواند ابزار بسیار مفیدی برای خریداران احتمالی گوشی‌های هوشمند باشد و وقتی تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها اضافه می‌شوند، وب‌سایت مفیدتر خواهد بود. سامسونگ دقیقاً نگفته است که دقیقاً چه زمانی این اتفاق می افتد، اما با محبوبیت بیشتر لپ تاپ های OLED و علاقه روزافزون سازندگان اندروید به تبلت ها، این قابلیت های توسعه یافته OLED Finder در آینده مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد تشخیص استفاده از صفحه نمایش OLED سامسونگ در گوشی های هوشمند چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا