اخبار فناوری

تاریخ معرفی Poco F5 5G احتمالاً 17 آوریل 1402 است

شاید پوکو اف 4 نمی توانست محبوبیت پیدا کند اما پوکو اف 3 یکی از محبوب ترین موبایل های این برند بود. در واقع دستگاهی با روح واقعی Poco F1 که این سری را روانه بازار کرد. اکنون نسل بعدی پوکو F5 در راه است. اما با این شایعات، حتی به نظر نمی رسد که بتواند عملکرد Poco F4 را تکرار کند. تاریخ معرفی Poco F5 5G احتمالاً 17 آوریل 1402 است.

تاریخ معرفی Poco F5 5G

بعد از معرفی پوکو ایکس 5 و پوکو ایکس 5 پرو هم اکنون در نسل جدید سری F این برند قرار دهید. در واقع سری F پرچمدار پوکو است. با توجه به اینکه پوکو ذاتاً یک برند اقتصادی است، پرچمدار آن نیز مقرون به صرفه خواهد بود.

هنوز هیچ خبر رسمی از Poco در مورد Poco F5 5G منتشر نشده است، اما اگر شایعات را باور کنید، Poco F5 5G این یک مدل تغییر نام یافته از Redmi Note 12 Turbo خواهد بود. خود دستگاه معرفی نشده است، اما اخیراً با یک تراشه جدید معرفی شده در مورد آن شنیده ایم اسنپدراگون 7+ نسل 2 ارائه شده است.

سری Poco F معمولا با تراشه های سری Snapdragon 8 عرضه می شود. با انتشار عضو جدید مجهز به سری Snapdragon 7، ممکن است استقبال خوبی از آن نشود. البته احتمالا پوکو اف 5 پرو مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 است زیرا یک نسخه تغییر نام تجاری از آن است Redmi K60 خواهد بود.

همچنین انتظار می رود که Redmi Note 12 Turbo دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز و اسکنر اثر انگشت در زیر آن نصب شود. این مورد در مورد سایر گوشی های هوشمند سری نوت 12 صدق نمی کند، زیرا آنها به حسگر اثر انگشت جانبی مجهز هستند.

از دیگر مشخصات شایعه شده ردمی نوت 12 توربو می توان به باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 67 واتی و دوربین سه گانه در پشت آن اشاره کرد که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی است. دوربین سوم می تواند یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر Poco F5 هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا