اخبار فناوری

طراحی شیائومی Mix Fold 2 در پوستر لو رفته این گوشی دیده می شد

همانطور که قبلا اعلام شده بود، شیائومی یک رویداد بزرگ را در ساعت 7 بعد از ظهر (به وقت محلی) در 11 آگوست برگزار خواهد کرد.20 آگوست) در چین برگزار می شود. سال گذشته، این شرکت از Xiaomi MIX Fold به عنوان اولین گوشی هوشمند تاشو خود رونمایی کرد. شیائومی فردا این دستگاه را با نام جایگزین می کند Xiaomi MIX Fold 2 با سایر محصولات متفرقه ارائه خواهد شد. اکنون، یک روز قبل از رویداد معرفی، پوستر Xiaomi Mix Fold 2 منتشر شده است Weibo منتشر شد که طراحی گوشی تاشو بعدی این شرکت را نشان می دهد.

طراحی شیائومی Mix Fold 2

پوستر Xiaomi MIX Fold 2 نشان می دهد که طراحی پنل پشتی این دستگاه با مدل قبلی خود متفاوت است. این تلفن دارای یک ماژول دوربین افقی است که یک دوربین سه گانه بهینه شده توسط لایکا و یک فلاش LED را در خود جای داده است. علاوه بر این، به نظر می رسد لبه سمت راست گوشی به دکمه های افزایش و کاهش صدا و دکمه پاور ادغام شده با حسگر اثر انگشت مجهز شده است.

طراحی شیائومی Mix Fold 2

طراحی شیائومی Mix Fold 2

طبق اطلاعات فاش شده قبلی، شیائومی میکس فولد 2 با صفحه نمایش داخلی 8.01 اینچی تاشو، باتری 5020 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و سایر مشخصات عرضه می شود.

همانطور که تیزرهای شیائومی نشان می‌دهند، MIX Fold 2 در هنگام باز شدن ظاهراً فقط 5.4 میلی‌متر ضخامت دارد. حدود 15 درصد یا 1 میلی‌متر نازک‌تر از Galaxy Z Fold 3 است. برای مقایسه، Surface Duo 2 در هنگام باز شدن دارای ابعاد 184.5 x 145.2 x 5.5 میلی‌متر است. بنابراین، MIX Fold 2 و Surface Duo 2 تقریباً به نازکی یکدیگر هستند. بر این اساس، MIX Fold 2 تقریباً به اندازه پورت USB Type-C است که شیائومی آن را در لبه سمت راست پایین دستگاه ادغام کرده است.

با این حال، به نظر می رسد MIX Fold از فرم طراحی دستگاه هایی مانند Galaxy Z Fold 4 و Vivo X Fold پیروی می کند. در پوستری دیگر، شیائومی لولای گوشی تاشوی آینده خود را برجسته کرده و مهندسی درخشان خود را با طراحی قطره‌ای اشک نشان می‌دهد. در نهایت، باید دید که آیا این فناوری جدید باعث کاهش چین و چروک هنگام باز کردن صفحه نمایش می شود یا خیر. در جای دیگر، به نظر می رسد که سامسونگ هنوز با گلکسی زد فولد 4 بهبود نیافته است.

نظر شما در مورد طراحی شیائومی Mix Fold 2 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا