اخبار فناوری

تاریخ معرفی و برگزاری رویداد Inno Day 2022 Oppo Find N2 و Find N2 Flip اعلام شد: 24 آذر 1401

شرکت OPPO امروز به طور رسمی تاریخ رویداد فناوری سالانه خود به نام OPPO Inno Day را برای 14 تا 15 دسامبر (23 تا 24 دسامبر) اعلام کرد. تائیدیه did جایی که گوشی های تاشو این برند در دو مدل Find N2 و Find N2 Flip معرفی می شوند. این شرکت همچنین با انتشار تیزرهایی از طراحی این دو دستگاه رونمایی کرد.

تاریخ معرفی Oppo Find N2 و Find N2 Flip

انتظار می رود گوشی هوشمند OPPO Find N2 در تاریخ 15 دسامبر در جریان رویداد OPPO Inno Day به طور رسمی به بازار چین معرفی شود. به نظر می رسد این خانواده امسال بیش از یک دستگاه را در خط تولید خود دارند: Find N2 و Find N2 Flip.

تلفن هوشمند Find N2 با طراحی سنتی تاشو به سبک کتابی مشابه مدل قبلی خود عرضه خواهد شد. اما برای اولین بار، این شرکت یک گوشی هوشمند تاشو و تاشو به نام OPPO Find N2 Flip را عرضه می کند.

پیت لاو، مدیر تولید OPPO، گفت Find N2 از مواد نوآورانه استفاده می‌کند و اجزای ساختاری کلیدی را برای بهبود چشمگیر وزن گوشی‌های تاشو و بهبود نمایشگر، ویدئو و عملکرد دستگاه، دوباره اختراع می‌کند.

Oppo Find N2 و Find N2 Flip

Oppo Find N2 و Find N2 Flip

OPPO Find N2 Flip همچنین تجربه بهبود قابل توجهی را از نظر عمر باتری، سیگنال‌ها و تا شدن صفحه نمایش ارائه می‌کند. علاوه بر این، برای ارائه یک تجربه تعاملی غنی، این گوشی بزرگترین نمایشگر ثانویه را در میان گوشی های تاشو در پنل پشتی خود قرار می دهد.

اوپو همچنین یک تیزر برای افشای طراحی گوشی‌های تاشوی آینده خود منتشر کرده است. ویدیوی تیزر نمای کلی از طراحی Find N2 را ارائه می دهد. مدل تاشو از همان طراحی Z Flip سامسونگ و جیب P50 هواوی در پنل جلویی خود استفاده می کند. برای مدل استاندارد، طراحی جلوی این گوشی بسیار شبیه به نسل قبلی خود است و یک سوراخ نمایشگر در بالا و سمت چپ صفحه نمایش آن وجود دارد.

بر اساس گزارش ها، Oppo Find N2 دارای صفحه نمایش 7.1 اینچی E6 AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز و رزولوشن 1920 در 1792 است. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.54 اینچی E6 AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز در جلو و 2120 x خواهد بود. وضوح 1080. N2 دارای پردازنده نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس و باتری 4520 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی خواهد بود.

Find N2 Flip همچنین دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و نرخ رفرش 120 هرتز است.گزارش ها ادعا کرده اند که N2 Flip از چیپست Dimensity 9000 قدرت می گیرد. این گوشی با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. ذخیره سازی و می تواند یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 44 واتی داشته باشد.

نظر شما در مورد Oppo Find N2 و Find N2 Flip چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا