اخبار فناوری

کوالکام اعلام کرده است که سامسونگ شریک رسمی اسنپدراگون پرو در ورزش‌های الکترونیکی است

کوالکام امروز اعلام کرد که سامسونگ شریک رسمی گوشی های هوشمند برای چندین لیگ بازی های موبایل، سری اسنپدراگون پرو است. تحت این همکاری، لیگ eSports از برند سامسونگ در مناطق مختلف استفاده خواهد کرد و رقبا در سطوح معین تنها از دستگاه‌های گلکسی با تراشه‌های اسنپدراگون برای اجرای این بازی‌ها استفاده خواهند کرد.

همکاری کوالکام و سامسونگ در اسنپدراگون پرو

این یکی دیگر از مراحل مشترک هر دو شرکت است. تحت این همکاری، گیمرهای سری Snapdragon Pro از گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی برای رقابت از طریق Snapdragon Masters در سال 2024 استفاده خواهند کرد. سری Snapdragon Pro در چندین منطقه از جمله آمریکای شمالی، هند، اروپا، خاورمیانه، شمال آفریقا و آسیا با برند سامسونگ عرضه خواهد شد. -صلح جو.

طبق اعلام رسمی، رقبای سری Snapdragon Pro در سطوح Mobile Challenge و Mobile Masters به ​​طور انحصاری از دستگاه‌های پرچمدار سامسونگ گلکسی مجهز به اسنپدراگون استفاده خواهند کرد که از فینال چالش موبایل سری Snapdragon Pro در DreamHack Valencia شروع می‌شود. رویداد esports موبایل شامل مسابقاتی در بازی‌های محبوبی مانند Clash of Clans، Asphalt 9 Legends، Brawl Stars، Garena Free Fire، League of Legends: Wild Rift و PUBG Mobile است.

همکاری کوالکام و سامسونگ در اسنپدراگون پرو

همکاری کوالکام و سامسونگ در اسنپدراگون پرو

استفانی چوی، معاون اجرایی و رئیس بازاریابی جهانی سامسونگ، در مورد این همکاری جدید گفت:ما متعهد هستیم که دستگاه‌های گلکسی سامسونگ با عملکرد بالا را در اختیار میلیاردها گیمر در سراسر جهان قرار دهیم تا هم رفاقت و هم رقابت را ترویج کنیم.»

اگرچه هنوز هیچ تاییدی در مورد مدل دقیق دستگاه های گلکسی سامسونگ مورد استفاده در رویدادهای سری اسنپدراگون پرو وجود ندارد، گلکسی تب اس 8 اولترا و گلکسی اس 22 اولترا مطمئنا در دستان رقبا دیده خواهند شد. در واقع، هر دو دستگاه دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 و صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا هستند که آنها را به یکی از بهترین دستگاه ها برای بازی تبدیل می کند.

این رویداد نه تنها تلاش های هر دو شرکت برای پیشرفت فناوری موبایل در دنیای ورزش های الکترونیکی را به نمایش می گذارد، بلکه قدرت بازی دستگاه های گلکسی را نیز به نمایش می گذارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد سری اسنپدراگون پرو می توانید به سایت مراجعه کنید اینجا دیدن.

نظر شما در مورد همکاری کوالکام و سامسونگ در اسنپدراگون پرو چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا