اخبار فناوری

تاریخ معرفی سری های Xiaomi 13، Watch S2، Buds 4 و MIUI 14 مشخص شده است: 10 دسامبر 1401

پس از ماه‌ها افشای اطلاعات، سرانجام تاریخ عرضه گوشی‌های پرچمدار سری 13 شیائومی تایید شد. این شرکت به تازگی تایید کرده است که پرچمداران جدید خود را در ساعت 19:00 (به وقت محلی) اول دسامبر در چین رونمایی خواهد کرد. همچنین تایید شده است که چند محصول دیگر مانند ساعت هوشمند Watch S2، هدفون Buds 4 و رابط کاربری MIUI 14 نیز در کنار سری Xiaomi 13 معرفی خواهند شد.

تاریخ معرفی سری Xiaomi 13، Watch S2، Buds 4 و MIUI 14

سال گذشته در ماه دسامبر، شیائومی از گوشی های هوشمند شیائومی 12 ایکس، شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو خود رونمایی کرد. به نظر می رسد امسال جانشینی برای مدل 12X وجود نخواهد داشت. بنابراین خانواده پرچمداران آینده شیائومی تنها از دو مدل تشکیل شده است شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو البته پیش بینی می شود سال آینده مدل اولترا نیز به مجموعه آنها اضافه شود.

پیش از این رندر لو رفته بود شیائومی 13 منتشر کرده بودیم که به خوبی طراحی پنل جلو و پشت دستگاه و همچنین تنوع رنگی احتمالی آن را نشان می دهد.

تاریخ معرفی سری 13 شیائومی با پشتیبانی IP68

تاریخ معرفی سری 13 شیائومی با پشتیبانی IP68

این شرکت همچنین تایید کرده است که سری Xiaomi 13 دارای حاشیه های بسیار نازکی خواهد بود. اندازه قاب پایین مدل استاندارد تنها 1.61 میلی متر است که یک رکورد جدید در گوشی های هوشمند است و می تواند تقریباً با حاشیه صفحه نمایش در کناره های دستگاه برابری کند. همچنین به طور رسمی تایید شده است که دو مدل از خانواده شیائومی 13 از گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار استفاده می کنند.

شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو از تراشه جدید کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت خواهند گرفت. همچنین مشخص نیست که آیا سری Xiaomi 13 با MIUI 14 از پیش نصب شده عرضه می شود یا خیر. در غیر این صورت قطعا این دستگاه ها جزو اولین گوشی هایی خواهند بود که آپدیت MIUI 14 را دریافت می کنند.

ساعت شیائومی S2

ساعت شیائومی S2

این شرکت با سری 13 شیائومی و MIUI 14 تائیدیه اعلام کرد که مدل جدید ساعت هوشمند و AirPods خود را به ترتیب با نام های Watch S2 و Buds 4 معرفی خواهد کرد. با وجود ارائه طراحی این دو گجت بر روی پوسترهای رسمی، در حال حاضر اطلاعاتی از مشخصات شیائومی بادز 4 و شیائومی واچ اس 2 در دست نیست.

Xiaomi Buds 4

Xiaomi Buds 4

این شرکت در حال حاضر Xiaomi Buds 4 Pro را با قیمت 1099 یوان (~ 152 دلار) در چین به فروش می رساند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که Buds 4 یک محصول مقرون به صرفه تر با قیمت حدود 500 یوان (~ 70 دلار) باشد. این هدفون در رنگ های مشکی، سفید و سبز نیز عرضه خواهد شد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا