اخبار فناوری

طراحی جلوی شیائومی 13 با صفحه نمایش تخت و لبه های داخل قاب محافظ آشکار شد

انتظار می رود شیائومی 13 و 13 پرو به زودی به عنوان پرچمداران جدید این شرکت چینی با جدیدترین تراشه کوالکام معرفی شوند. نه چندان دور، رندر این دو مدل شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو به بیرون درز کرد که یک تغییر عمده در طراحی در مدل پایه و یک تغییر جزئی در نسخه Pro وجود دارد. به تازگی تصویر دیگری از شیائومی 13 منتشر شده است که طراحی پنل جلویی این گوشی را با صفحه نمایش تخت و لبه ها نشان می دهد که با رندرهای این دستگاه نیز مطابقت دارد.

طراحی جلو شیائومی 13

حالا که چیپ گل سرسبد اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی شده است، گمان می رود نسل بعدی پرچمداران اندرویدی با این پلتفرم جدید عرضه شود. با توجه به تجربه چند سال گذشته، انتظار می رود گوشی های پرچمدار شیائومی در قالب مدل های استاندارد و حرفه ای «سری 13» معرفی شوند.

هر دو دستگاه قبلاً ظاهر خود را در رندرهای طراحی به ما نشان داده اند. با این حال، نشت جدید تنها پنل جلوی مدل استاندارد را در بالا نشان می دهد. این تصویر یک گوشی هوشمند توسط افشاگر چینی آشکار شده است.

منبع به نام تجاری احتمالی کیس گوشی که در آن قرار خواهد گرفت اشاره ای نکرد (اگرچه Spigen، Nillikin و ESR رقبای اصلی هستند، با این فرض که نمی تواند خود شیائومی باشد). البته مشخص است که این مورد مربوط به نسخه استاندارد شیائومی 13 با طراحی صفحه تخت است.

طراحی جلو شیائومی 13

طراحی جلو شیائومی 13

علاوه بر این، تصویر بالا همچنین نشان می دهد که بلندگوی گوشی همچنان بالای صفحه نمایش قرار دارد و دکمه پاور و دکمه های صدا در سمت راست گوشی قرار دارند. این تصویر همچنین حاشیه های باریکی را در سمت چپ، راست و بالای دستگاه نشان می دهد، در حالی که قاب پایینی قابل مشاهده نیست.

انتظار می رود علاوه بر مدل استاندارد شیائومی 13، سری 13 شیائومی دو عضو دیگر نیز داشته باشد: شیائومی 13 پرو و ​​شیائومی 13 اولترا. انتظار می رود هر دو دستگاه دارای نمایشگرهای درجه یک با طراحی بدون حاشیه خمیده و همچنین یک سیستم دوربین قدرتمندتر باشند که می تواند با بهترین ها در این تجارت رقابت کند.

پرچمداران 13 شیائومی اولین دستگاه های این شرکت هستند که به تراشه موبایل پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده اند. گفته می شود نسل دوم اسنپدراگون 8 با هسته های کم مصرف تر A715 و A510R1 ARM ترکیب شده و عمر باتری و عملکرد بهتری را برای سری 13 شیائومی نسبت به نسل قبلی.

نظر شما در مورد طراحی جلویی شیائومی 13 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا