اخبار فناوری

نتیجه قرعه کشی فروش لاماری ایما آرین پارس موتور مشخص شد

حدود هفته گذشته طرح فروش فوری لاماری ایما، آبان 1401 ما برای شما نوشته ایم. این طرح فروش فوری با قرعه کشی بین نامزدها سازماندهی می شود. به تازگی نتیجه قرعه کشی فروش ایما آرین پارس موتور مشخص شد.

نتیجه قرعه کشی فروش لاماری ایما آرین پارس موتور

لاماری اما این یکی از خودروهای جدید شرکت آرین پارس موتور است. به اصطلاح SUV با ظاهری تهاجمی که طبق معمول اکثر خودروسازان دیگر از محصولات چینی برای بازار ما انتخاب شده است. در واقع Lamari Emma دانگ فنگ T5 EVO است. هفته گذشته شرایط فروش Lamari Eama اعلامیه فروش فوری ایما لاماری آبان 1401 این کار با جایزه مصوب و به قید قرعه بین متقاضیان انجام شد.

لاماری اما

لاماری اما

قرعه کشی فروش فوق العاده کراس اوور لاماری ایما توسط شرکت آرین پارس موتور امروز دوشنبه 16 آذرماه با حضور نماینده دادستان، بازرس وزارت حراست و مسئولان ارشد این شرکت برگزار شد. در این قرعه کشی از مجموع 171284 متقاضی تنها 450 برنده مشخص شد.

در این طرح و طبق قوانین آرین پارس موتور خودروهای خود را به شرح زیر عرضه کرد:

1- ظرفیت 40% برای ثبت نام کنندگان عادی

2- 50 درصد ظرفیت برای شرکت کنندگان طرح جمعیت جوانان

3- 10 درصد ظرفیت طرح نوسازی خودروهای فرسوده

نتایج این قرعه کشی از ساعت 14 روز سه شنبه 17 آذرماه اعلام می شود. برندگان سه روز کاری برای پرداخت فرصت خواهند داشت. در صورت عدم پرداخت، ظرفیت رزرو جایگزین برندگان خواهد شد.

در گام بعدی، شرکت آرین پارس موتور قصد دارد برای دومین بار در تاریخ 18 آذرماه لاماری ایما را به بازار عرضه کند. 174 دستگاه ایما لاماری شامل 68 دستگاه مشکی، 68 دستگاه سفید و 38 دستگاه خاکستری در این طرح عرضه می شود. قیمت فروش این خودرو در طرح فروش ویژه به قید قرعه 1.094 میلیارد تومان شده است.

آیا در این طرح شرکت کردید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا