اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 برای نوکیا X10 و X20 رسما ارائه شد

قبل از این 5 گوشی برای شما نامه نوشتیم آپدیت اندروید 13 نوقا حال دو دستگاه از این لیست آپدیت مذکور را در مقابل خود دریافت خواهند کرد. بله، آپدیت اندروید 13 برای نوکیا X10 و X20 به طور رسمی در دسترس است.

آپدیت اندروید 13 نوقا

نوکیا گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه X10 و X20 را در اواسط سال 2022 راه‌اندازی کرد و اکنون هر دو آخرین به‌روزرسانی اندروید، اندروید 13 را دریافت می‌کنند. خبر خوب این است که به‌روزرسانی مذکور شامل وصله امنیتی نوامبر 2022 نیز می‌شود. به نظر می‌رسد عرضه تدریجی است، بنابراین نه همه بازارها فوراً آن را دریافت خواهند کرد و ممکن است لازم باشد کمی صبر کنید.

آپدیت اندروید 13 نوقا

آپدیت اندروید 13 نوقا

نسخه سیستم عامل به روز رسانی اندروید برای نوکیا X10 V3.270 است در حالی که برای X20 V3.360 است. لیست تغییرات زیاد طولانی نیست، اما به یکی از بزرگترین پیشرفت ها در اندروید 13 اشاره می کند.

ویژگی‌های جدید شامل پشتیبانی از قالب یا تم گرافیکی، به ویژه برای نمادها، مجوزهای اعلان برای هر برنامه جدیدی که نصب می‌کنید، کنترل‌های رسانه جدید در ناحیه اعلان‌ها و به اصطلاح انتخابگر عکس ارائه شده توسط Android 13. عملکرد Photo Picker به شما این امکان را می‌دهد تا به جای دسترسی به کل گالری، به نرم افزار اجازه دسترسی به عکس های خاص را بدهید.

جلد آپدیت اندروید 13 نوقا برای این دستگاه ها 2.34 گیگابایت است و اگر به روز رسانی در منطقه شما در دسترس نیست، ممکن است مجبور شوید چند روز صبر کنید.

نوکیا X10 یا نوکیا ایکس 20 دارید؟ آیا آپدیت اندروید 13 را دریافت کرده اید؟ نظر شما در مورد سرعت انتشار اندروید 13 از نوقا چیست؟ حداقل از اکثر برندهای پرمدعا چینی بهتر به نظر می رسد.

این 5 گوشی نوکیا آپدیت اندروید 13 را دریافت خواهند کرد

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا