اخبار فناوری

تاریخ رونمایی ZTE nubia Z50 Ultra با نسل چهارم دوربین زیر نمایشگر و همکاری BOE مشخص شد: 16 مارس 1401

قبلاً برای شما نوشته ایم نسل چهارم دوربین زیر نمایشگر این گوشی با Nubia Z50 Ultra عرضه خواهد شد. به تازگی و به صورت رسمی تاریخ رونمایی ZTE nubia Z50 Ultra با نسل چهارم دوربین زیر نمایشگر و همکاری BOE مشخص شده است و برای آن باید 16 مارس 1401 را علامت بزنید.

تاریخ رونمایی ZTE nubia Z50 Ultra

این گوشی جدید زد تی ای با فناوری دوربین زیر نمایشگر نام دارد نئوویژن معرفی خواهد شد. زیر نمایشگر، ساخت برند چینی BOE، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با لنز 6P، اندازه پیکسل 2.24 میکرومتر و دیافراگم f/2.0 دارد. مشخصات صفحه نمایش دارای پنل 6.8 اینچی AMOLED خواهد بود.

تیزرهای رسمی طراحی قسمت جلویی دستگاه را تایید می کنند که قبلا در نمودار کلی آن را دیده بودیم. همانطور که مشاهده می کنید، طراحی این دستگاه دارای زوایای تیز است. حاشیه بسیار کم در چهار طرف که به نظر هم اندازه هستند و ظاهر بسیار خاصی به دستگاه می دهند.

تمامی دکمه ها در سمت راست دستگاه قرار دارند و یک دکمه کشویی برای تغییر صدای دستگاه وجود خواهد داشت.

هنوز از مشخصات سخت افزاری Nubia Z50 Ultra اطلاعی نداریم، اما با توجه به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 به کار رفته در مدل استاندارد این سری، انتظار داریم در مدل اولترا نیز از همین تراشه استفاده شود.

Nubia Z50 معمولی دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بود و ما کنجکاو هستیم که آیا مدل Ultra علاوه بر دوربین سلفی زیر نمایشگر، تغییراتی را در دوربین اصلی نیز ایجاد کند.

نطر شما چی هست؟ مشتاقانه منتظر همکاری بین ZTE و BOE برای ارائه آخرین فناوری دوربین زیر نمایشگر هستید؟ چندی پیش در مایفون مگ در مورد فیس آیدی زیر صفحه نمایش آیفون 16 پرو ما شنیده ایم. شاید اگر اپل به این فناوری روی آورد و چنین فناوری در سطح وسیعی توسط آیفون ارائه شود، شایعه مذکور به واقعیت تبدیل شود.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا