اخبار فناوری

به‌روزرسانی iOS 17 قرار بود ساده باشد، اما اکنون ویژگی‌های جالبی برای آن در نظر گرفته شده است

به‌روزرسانی‌های iOS و اندروید چندین سال است که اینقدر هیجان‌انگیز نبوده‌اند. از نظر بصری، تفاوت زیادی وجود ندارد و بهینه سازی حریم خصوصی و عملکرد برای هر نسل انجام می شود. در حالی که ما می گفتیم آپدیت iOS 17 اپل ممکن است تفاوت چندانی با iOS 16 نداشته باشد، اما گزارشی داریم که می گوید برخی از ویژگی های جالب اکنون در راه هستند.

آپدیت Apple iOS 17 = Dawn

مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین گزارش خود بیان می کند که iOS 17 در ابتدا قرار بود یک نسخه رفع اشکال و متمرکز بر عملکرد باشد و ویژگی های جدید زیادی را ارائه نمی دهد. او قبلاً گفته بود که کار بر روی هدست واقعیت افزوده اپل بر توسعه ویژگی iOS 17 اولویت دارد.

با این حال، اخیراً گفته است که این سیاست از برنامه اصلی حذف شده است و iOS 17 اکنون دارای برخی ویژگی‌های مهم جدید خواهد بود.

آپدیت iOS 17

آپدیت iOS 17

گزارش جدید می گوید که iOS 17 شامل چندین ویژگی “جالب” است که برای پاسخگویی به برخی از عملکردهای درخواستی کاربران در نظر گرفته شده است. با این حال، جزئیاتی در مورد اینکه چه ویژگی هایی ارائه خواهد شد گزارش نشده است. iOS 17 داخلی با رمز عبور “سپیده دمبه این می گویند “سپیده دم”.

ما انتظار داریم اپل به‌روزرسانی iOS 17 را در WWDC 2023 در کنار سایر سیستم‌عامل‌های خود از جمله watchOS 10، tvOS 17 و macOS 14 منتشر کند. کنفرانس توسعه‌دهندگان 2023 باید مکانی باشد که اپل پروژه کلاه ایمنی خود را در آن رونمایی می‌کند. احتمالاً محصول با سیستم عامل است xrOS همراه.

او اضافه کرد که این هدفون به صورت داخلی به مدیران اپل در تئاتر استیو جابز هفته گذشته نمایش داده شد که نشانه دیگری از نزدیک شدن پروژه به انتشار عمومی است.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر iOS 17 اپل هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا