اخبار فناوری

جزیره پویا آیفون 15 اپل از یک حسگر مجاورت یکپارچه جدید استقبال می کند

انتظار می‌رود تمامی مدل‌های آیفون ۱۵ اپل امسال با طراحی جزیره‌ای پویا عرضه شوند که حفره + کپسول نمایشگر تکی بالای نمایشگر این گوشی‌ها را به یک کپسول بزرگ‌تر تبدیل می‌کند. اما طبق آخرین اطلاعات فاش شده، تغییرات دیگری نیز در جزیره پویا آیفون 14 پرو که در مدل های امسال استفاده شده بود، اعمال خواهد شد و حسگر مجاورت در منطقه Dynamic Island یکپارچه خواهد شد.

جزیره پویا آیفون 15 اپل

با توجه توییتر به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، سنسور مجاورت سری آیفون 15 به جای زیر صفحه نمایش، در داخل جزیره دینامیک ادغام خواهد شد.

در آیفون 14 پرو، سنسور مجاورت در زیر صفحه نمایش (خارج از جزیره پویا) قرار دارد. برعکس، در سری آیفون 15، سنسور مجاورت در جزیره پویا قرار دارد و تقریبا هیچ تغییری در ابعاد جزیره پویا ایجاد نخواهد شد.»

سنسور مجاورت زمانی را تشخیص می دهد که کاربر گوشی را روی گوش خود می گیرد و در نتیجه صفحه گوشی خاموش می شود. این امکان وجود دارد که حرکت مکان حسگر مربوط به بهبودهای Face ID باشد، اما همانطور که Kuo می‌گوید، بعید است که تغییر در ظاهر یا عملکرد جزیره پویا تغییری ایجاد کند. در هر صورت، این حالت احتمالاً تغییری در مؤلفه‌هایی را نشان می‌دهد که ممکن است فقط برای کاهش هزینه‌ها ساخته شده باشند.

جزیره پویا آیفون 15 اپل

جزیره پویا آیفون 15 اپل

به گفته وی، تامین کننده اپل، فینیسار، حسگرهای مجاورتی با طول موج 940 نانومتری را در مقایسه با 1380 نانومتری آیفون 14 پرو در اختیار اپل قرار خواهد داد. بر اساس اطلاعات تکمیلی ارائه شده به MacRumors براساس افشاگر Unknownz21، سنسور مجاورت جدید اکنون بخشی از ماژول Single Pearl به نام “اسفینکس” است.

طبق معمول، اپل قرار است در ماه سپتامبر سری آیفون 15 خود را معرفی کند. انتظار می رود این خانواده شامل چهار عضو استاندارد پلاس، پرو و ​​پرو پلاس باشد که همگی از طراحی جزیره پویا استفاده می کنند.

نظر شما در مورد ادغام سنسور مجاورت اپل با جزیره دینامیک آیفون 15 چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا