اخبار فناوری

بهترین راه برای گوش دادن به موسیقی در آیفون

طی چند سال گذشته نحوه گوش دادن به موسیقی در کنار بسترهای مرتبط تغییر کرده و بستری فراهم شده است که مردم بتوانند با سهولت بیشتری و بدون تضییع حقوق هنرمندان به موسیقی گوش دهند. امروزه برنامه های مختلفی برای این منظور ساخته شده است که بسیار پرطرفدار هستند و قابلیت های زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهند. کاربران آیفون مانند گوشی های اندرویدی نمی توانند موسیقی مورد علاقه خود را از وب سایت ها دانلود کنند اما این کار درستی نیست و اخلاقی نیست. پلتفرم هایی وجود دارند که برای گوش دادن به موسیقی در آیفون مناسب هستند. در ادامه به معرفی این پلتفرم ها می پردازیم که بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی سیستم عامل IOS هستند.

اپل موزیک

Apple Music یک سرویس پخش موسیقی اشتراکی از اپل است که می توان گفت بهترین راه برای گوش دادن به موسیقی در آیفون است. در اپل موزیک، علاوه بر موسیقی های مختلف، ایستگاه های رادیویی نیز دائماً به صورت آنلاین پخش می شوند. در Apple Music، کاربران می توانند به بیش از 90 میلیون نوع مختلف موسیقی گوش دهند. البته دسترسی به اپل موزیک و محتوای آن مستلزم خرید اکانت اپل موزیک است. Apple Music همچنین پیشنهاداتی متناسب با سلیقه کاربر ارائه می دهد و لیست های پخش ویژه ای را برای گوش دادن بر اساس هنرمندان و سبک موسیقی مورد علاقه یک فرد ارائه می دهد.

با استفاده از سرویس Apple Music، نه تنها می توانید هر موسیقی را از کاتالوگ iTunes خود انتخاب کرده و به آن گوش دهید، بلکه می توانید به تمام موسیقی های خود در یک مکان در آیفون خود نیز دسترسی داشته باشید.

در نسخه پریمیوم Apple Music، ویژگی هایی مانند پخش آفلاین، بدون تبلیغات، اشتراک گذاری خانوادگی و غیره وجود دارد. نیز ارائه می شوند. با خرید نسخه پریمیوم اپل موزیک، نسخه آزمایشی رایگان آن نیز به مدت سه ماه در اختیار کاربران قرار می گیرد.

Apple Music شامل چهار طرح اشتراک است که عبارتند از: طرح فردی به مبلغ 9.99 دلار در ماه، طرح خانواده با 14.99 دلار در ماه، طرح دانشجویی کالج به مبلغ 4.99 دلار در ماه و برنامه Voice با 4.99 دلار در ماه. به طور معمول خرید اشتراک اپل موزیک از طریق برنامه انجام می شود، اما در ایران به دلیل محدودیت های موجود از جمله عدم دسترسی به حساب های مالی بین المللی، برای خرید اشتراک اپل موزیک باید از فروشگاه های اینترنتی معتبر در زمینه Subscription عبور کرد. فروش اکانت فعال است Jao Store یکی از این فروشگاه های آنلاین است که یک منبع رسمی و قابل اعتماد برای خرید اکانت اپل موزیک به صورت کاملا قانونی و مطمئن است.

Spotify

با توجه به فرهنگ خرید موسیقی و آسان کردن گوش دادن به موسیقی در iOS و سایر سیستم عامل ها، پلتفرم های پخش موسیقی دیگری به نام Spotify وجود دارد. Spotify همچنین یک سرویس پخش آنلاین موسیقی مبتنی بر اشتراک است و البته از Apple Music معروفتر و محبوبتر است.

در Spotify، مانند Apple Music، می‌توانید به میلیون‌ها موسیقی در سبک‌های مختلف و همچنین ویژگی‌های بی‌شماری دسترسی داشته باشید که نیاز به خرید یک حساب کاربری Spotify دارد. البته برخی از عملکردهای اصلی این پلتفرم نیز به صورت رایگان قابل دسترسی است، اما برای دسترسی نامحدود و استفاده بیشتر از امکانات آن مانند امکان تغییر بیش از شش بار آهنگ، امکان دانلود آهنگ، از نمایش تبلیغات، پخش آفلاین و غیره خودداری کنید. حساب خود را به Spotify Premium ارتقا دهید.

اشتراک Spotify شامل چهار پلن با ویژگی های مختلف است که عبارتند از: طرح انفرادی 9.99 دلار در ماه، طرح خانوادگی 15.99 دلار در ماه، طرح Duo با 12.99 دلار در ماه و طرح دانشجویی 4.99 دلار در ماه. برای خرید اشتراک اسپاتیفای مانند اشتراک اپل موزیک می توانید به وب سایت فروشگاه جاواستور که مرجع رسمی خرید اکانت های اشتراک است مراجعه کنید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا