اخبار فناوری

اولین رندرهای Google Pixel Fold منتشر شد

مدت هاست که شایعات مختلفی در مورد گوگل پیکسل فولد می شنویم و هر بار پس از مدتی این شایعات رد می شوند. دستگاه تاشو گوگل در سال گذشته موضوع اخبار و شایعات زیادی بوده است. اما اکنون اولین رندرهای گوگل پیکسل فولد منتشر شده است. در تداوم با مایفون مگ برای بررسی آنها با ما همراه باشید.

اولین رندرهای Google Pixel Fold منتشر شد

چندی پیش، افشاگری که برای اولین بار مشخصات و طراحی ساعت گوگل پیکسل را به ما نشان داد، با اطلاعات جدیدی در مورد گوگل پیکسل فولد بازگشته است. تصاویر جدید منتشر شده احتمالاً شامل رندرهای سه بعدی از این دستگاه بر اساس طراحی واقعی دستگاه است. Jon Prosser، رئیس Front Page Tech، می‌گوید Pixel Fold واقعاً در حال توسعه است و ظاهراً این دستگاه Pixel Notepad نامیده می‌شود، بنابراین در حالی که نام آن هنوز به صورت داخلی تأیید نشده است، باید در زمان ساخت دستگاه شناسایی شود. تبلیغ کرد.

Jon Prosser در آخرین شماره مجله FPT گفت که در مورد این اطلاعات بسیار مطمئن است، او همچنین خاطرنشان کرد که Pixel تاشو در رنگ‌های گچی و Obsidian (یعنی سفید و سیاه) در دسترس خواهد بود. گوگل نام این دستگاه را Project Passport گذاشته است و انتظار می‌رود با قیمت 1799 دلار به فروش برسد. این گوشی دارای یک نمایشگر خارجی پیکسل مانند با دوربین 9.5 مگاپیکسلی پانچ سوراخ و یک دوربین 9.5 مگاپیکسلی در سمت راست بالای قاب دستگاه است که صفحه نمایش داخلی به اندازه یک تبلت را احاطه کرده است.

بلندگوها در بالا و پایین گوشی قرار می گیرند و حسگر اثرانگشت با دکمه پاور در کنار دستگاه نصب می شود. هیچ حسگر بیومتریک زیر صفحه‌نمایش در Pixel Fold وجود ندارد، و در حالی که نوار دوربین در پشت شبیه به آنچه در سری Pixel 7 دیده می‌شود، مطمئناً یک کپی دقیق نیست.

به گزارش خبرگزاری PhoneArenaشایعاتی که قبلا توسط راس یانگ (مدیر عامل مشاوران زنجیره تامین نمایشگر) منتشر شده بود حاکی از آن است که پیکسل فولد دارای صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود و طبق گزارش ها، پنل دستگاه توسط سامسونگ ساخته خواهد شد. . یانگ اضافه می کند که سامسونگ منبع اصلی نمایشگر خارجی 5.8 اینچی پیکسل فولد نیز خواهد بود. اما شایان ذکر است که این پروژه احتمالا بیش از یک بار شروع، متوقف و شروع شده است.

طرفداران پیکسل بدون شک با معرفی رسمی اولین گوشی تاشو پیکسل احساس بهتری خواهند داشت. گوگل در تلاش است تا اکوسیستم پیکسل خود را گسترش دهد که تا سال آینده شامل تلفن‌ها، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند، نمایشگرهای هوشمند و هدفون‌های بی‌سیم واقعی می‌شود. افزودن یک گوشی تاشو از گوگل به لیست دستگاه های این شرکت، محصولی را به خط تولید خود اضافه می کند که حتی اپل نیز ارائه نکرده است. Pixel Fold احتمالا در ماه می آینده در کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O معرفی خواهد شد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا