اخبار فناوری

بهترین برندهای تولید کننده مکعب روبیک

در سال های اخیر، شرکت های زیادی انواع مختلفی از مکعب های روبیک را تولید کرده اند که هر کدام به دلیل ویژگی های خاص خود شناخته شده اند. اگرچه مکعب روبیک در کشور است مجارستان اختراع شد، تمامی شرکت های تولید و طراحی مکعب روبیک در چین فعال هستند. هنگام تهیه و خرید مکعب روبیک یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار برند و شرکت تولید کننده آن است.

مواد و فناوری های استفاده شده توسط هر برند متفاوت است. هر برند روی حوزه خاصی از تولید مکعب روبیک تمرکز کرده است. به عنوان مثال برخی از شرکت ها مکعب روبیک بسیار خاص و متفاوت تولید می کنند و از سوی دیگر برخی از شرکت ها بر روی سرعت مکعب روبیک تمرکز می کنند. در ادامه نگاهی داریم به برخی از معروف ترین شرکت های تولید مکعب روبیک.

مکعب روبیک یا مکعب گان

این برند یکی از معروف ترین شرکت های تولید مکعب روبیک است که تمرکز خود را بر تولید مکعب های روبیک سرعت و رقابت دارد. بدون شک یکی از انتخاب های اصلی هر قهرمان جهانی در زمینه حل سریع مکعب روبیک، برند Genz است. اغلب هر فناوری مورد استفاده در صنعت تولید مکعب روبیک توسط برند Genz طراحی و معرفی شده است. این برند در گذشته فقط مکعب روبیک 3*3 سرعته تولید می کرد و به مرور زمان شروع به طراحی و تولید تعداد محدودی از مدل های مختلف روبیک کرد و به همین دلیل تمامی طرح ها و محصولات این برند بسیار خاص هستند. و حرفه ای

مکعب های روبیک تولید شده توسط برند گانز به دلیل ماندگاری بالا و ماندگاری بالا در بین مکعب های حرفه ای شهرت دارند و به شرط دستکاری و روغن کاری برای مدت طولانی بدون تغییر باقی می مانند. همانطور که گفته شد مواد و فناوری های مورد استفاده گانز در این صنعت بهترین بوده و عمر مفید قطعات بسیار بالاست و به همین دلیل برای خرید روبیک این برند باید هزینه بیشتری نسبت به سایر برندها پرداخت کنید.
برند Monster Go زیرمجموعه برند گونز بوده و با تکنولوژی محدود و هزینه کم به تولید و عرضه محصولات گونز می پردازد.

مکعب روبیک QiYi:

یکی از بزرگترین و معروف ترین برندها در صنعت تولید مکعب روبیک، Co کای وای شرق. مکعب های روبیک تولید شده در این شرکت بسیار بادوام، با گردش سطحی بسیار صاف و سریع و با هزینه کم و اقتصادی عرضه می شوند. مجموعه تولیدی این شرکت بسیار متنوع بوده و اکثر مدل های مکعب روبیک را تولید می کند.

نام تجاری طراحی Xman یکی از زیرگروه های اصلی جامعه گانز است. در خط تولید این شرکت مکعب های روبیک پرسرعت برای مسابقات تولید می شود. در نتیجه مکعب های روبیک تولید شده با این برند دارای عملکرد و ویژگی های کاملتر و بهتری هستند.

مکعب روبیک یا MoYu:

شرکت Moyo یکی از تولیدکنندگان مکعب روبیک است که هم روبیک های رقابتی با سرعت بالا و هم روبیک های کلکسیونی بسیار ویژه را تولید می کند. در سبد محصولات این شرکت می توانید انواع مکعب روبیک، حجمی، رنگی، حجمی-رنگی، مدل های خاص و همچنین مکعب های روبیک رقابتی را مشاهده کنید. به این ترتیب می تواند یکی از انتخاب های اصلی کلکسیونرها باشد.

شرکت مویو یکی از تولیدکنندگان مکعب روبیک است که علاوه بر مکعب روبیک ۳×۳ در انواع دیگر مکعب های روبیک مانند اسکوب از فناوری Maglo استفاده کرده است.
محصولات مکعب روبیک با نام مویو میلانگمرتبط با زیرمجموعه اقتصادی برند مو و در عین حال اقتصادی بودن، عموماً عملکرد رضایت بخشی دارند.

مکعب روبیک یا یوکسین:

شرکت Euxin در طول سال های فعالیت خود سعی کرده تا مکعب های روبیک مقرون به صرفه و با قیمت مناسب را برای طرفداران خود تولید کند. یکی از زمینه هایی که یوکسین در آن تلاش زیادی کرده طراحی و تولید روبیک های بزرگ یا به اصطلاح Big Cube است.

مکعب روبیک یا FanXin:

انواع روبیک های تولید شده توسط Funxin معمولا قیمت مناسبی دارند و روبیک های کلکسیونی ویژه ای را در سبد فروش خود قرار داده اند. طراحی روبیک Funxin بسیار خاص است و دقیقاً با خواسته ها و سلیقه افراد خاصی که به جمع آوری کلکسیون علاقه دارند مطابقت دارد.

مکعب روبیک یا LanLan:

طراحان شرکت لن لن سلیقه بسیار خاصی دارند. زیرا تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت لن لن خاص، کلکسیونی و با راهکارهای متفاوت می باشد. پس اگر به دنبال مدل های متنوع و سخت مکعب روبیک هستید، محصولات شرکت لن لن را از دست ندهید.

این شرکت تاکنون مکعب های روبیک کلاسیک و معمولی تولید نکرده است. در سبد محصولات شرکت LanLan می توانید سخت ترین و جذاب ترین مکعب های روبیک مانند چرخ دنده های روبیک مخصوص، حجم های خیره کننده و رنگ های مختلف را بیابید.

مکعب روبیک شنگشو:

از برند شنگ شو می توان به عنوان یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان مکعب روبیک نام برد. سال هاست که طراحان شرکت شنگ شو به طراحی و تولید روبیک های کلاسیک می پردازند. محصولات شرکت Shengshu عموما میان رده هستند و در بین مبتدیان محبوبیت خاصی دارند.

نشانه های مکعب روبیک در ایران

یکی از موارد مهم در تهیه، خرید و قیمت روبیک، فروشنده و خدمات ارائه شده توسط آن فروشنده است. در ادامه چند فاکتور مهم در انتخاب فروشنده مکعب روبیک به اختصار توضیح داده شده است.

واردات و عرضه روبیک:

برندهای اصلی تولید مکعب روبیک فقط در چین بوده و این محصول وارداتی است. برای این منظور واردکننده و فروشنده او برای سلامت و اصالت کالا مهم هستند. فروشگاه Rubik.ir به عنوان منبع اصلی واردات و تامین انواع مکعب روبیک در سراسر کشور شناخته می شود. کلیه محصولات توزیع و عرضه شده توسط فروشگاه Rubik.ir مستقیماً در کشور چین و از تولید کنندگان بزرگ تولید می شود.

سلامتی مکعب روبیک:

تمامی محصولات ارائه شده توسط فروشگاه روبیک دات آی آر دارای گارانتی سلامت محصول در هنگام تحویل بوده و در صورت بروز هر گونه مشکل یا ایراد در هنگام تحویل توسط مجموعه و در زمان تعیین شده توسط فروشگاه روبیک دات آی آر بررسی می شود. party کلیه شرایط و ضوابط بازگشت و مرجوعی کالا در سایت مجموعه Rubik.ir ارائه شده است.

نحوه خرید مکعب روبیک:

تست مکعب روبیک و بررسی نرمی-پایداری آن یکی از گزینه هایی است که می تواند در انتخاب و خرید مکعب روبیک تاثیر بسزایی داشته باشد. فروشگاه Rubik.ir به منظور سهولت در انتخاب، امکان تست و بررسی انواع مکعب روبیک را در فروشگاه خود به صورت حضوری فراهم کرده است تا کیبرها و سایر فروشندگان کیفیت ساخت و عملکرد هر نوع را از نزدیک مشاهده کنند. مکعب روبیک
علاوه بر فروش حضوری، برای دسترسی از سراسر کشور، امکان خرید اینترنتی و تلفنی نیز در فروشگاه Rubik.ir فراهم شده است. کیبرز و سایر فروشندگان مکعب روبیک می توانند علاوه بر مشاهده محصولات با مراجعه به سایت rubik.ir سفارشات خود را ثبت کنند. یکی از امکانات مفید موجود در سایت فروشگاه اینترنتی Rubik.ir وجود تست تصویری و بررسی هر محصول در صفحه مربوطه می باشد که با استفاده از آن می توانید انواع مکعب های روبیک را از نظر کیفیت و کارایی با هم مقایسه کنید. بررسی. مکعب های روبیک تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی Rubik.ir در اسرع وقت از طریق پست و پیک قابل ارسال می باشد.

انواع مکعب روبیک:

فروشگاه Rubik.ir به عنوان مرجع اصلی خرید مکعب روبیک در ایران بزرگترین و کامل ترین مجموعه مکعب روبیک را معرفی کرده است. تمامی برندهای ذکر شده در قسمت های قبل در این مجموعه یافت و مشاهده می شود و می توانید از قابلیت اطمینان این محصولات کاملا مطمئن باشید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا