اخبار فناوری

تلفن تاشو Techno Phantom V Fold با تراشه مدیاتک Dimensity 9000 Plus راه اندازی می شود

با انتشار شایعات گوشی تاشو تکنو حالا این برند برای آن اعلامیه رسمی داده است. برند چینی فن آوری با تایید رسمی گوشی تاشو Techno Phantom V Fold از تراشه Mediatek Dimension 9000 Plus از آن بهره خواهد برد، نشان می دهد که او نگاهی شاخص به این دستگاه دارد. در عین حال، ایده پایین نگه داشتن قیمت را یادآوری می کند.

تلفن تاشو Techno Phantom V Fold

اخیراً در ویدیویی فاش شده، شاهد آماده شدن Tecno برای رونمایی از یک گوشی تاشو بودیم فانتوم V-fold شرق. اکنون این شرکت رسما تایید کرده است که از گوشی تاشو پرچمدار خود در رویداد MWC 2023 رونمایی خواهد کرد.این رویداد در اوایل مارس 1402 در بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد.

در یک بیانیه رسمی مطبوعاتی، این شرکت اعلام کرد که در حال آماده شدن برای رونمایی از اولین گوشی هوشمند تاشو خود در طول کنگره جهانی موبایل 2023 است. قابل ذکر است، این دستگاه همچنین اولین گوشی هوشمند تاشو بزرگ جهان خواهد بود که دارای تراشه پرچمدار Dimensity 9000 Plus از MediaTek است.

اگر با برند تکنو آشنایی نداریم باید بگوییم که سری فانتوم شامل گوشی های پیشرفته آنها می شود.

گوشی تاشو تکنو

گوشی تاشو تکنو

جک گو، مدیرعامل Tecno گفت: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که با معرفی PHANTOM V Fold، یک نقطه عطف هیجان‌انگیز دیگر را با MediaTek رقم بزنیم. با توسعه اولین گوشی هوشمند تاشو بزرگ با پردازنده Dimensity 9000 Plus، ما بر اعتقاد قوی خود به توانایی این همکاری برای ادامه ارائه تجربیات بی نظیر به مشتریان خود در سراسر جهان تأکید می کنیم.

Mediatek Dimensity 9000 Plus با اورکلاک هسته اصلی رسما معرفی شد

این گوشی هوشمند تاشو به طور رسمی در 9 مارس 1401 رونمایی خواهد شد. Phantom V Fold همچنین نشان دهنده همکاری گسترده Tecno با MediaTek است زیرا این دو برند برای توسعه این گوشی همکاری نزدیکی داشتند. به گفته Finbarr Moynihan، معاون بازاریابی شرکتی در MediaTek، “این تراشه TECNO را قادر می سازد تا PHANTOM V Fold را با یک تجربه پرچمدار قدرتمند وارد بازار کند و ما مشتاقانه منتظر ادامه این همکاری ارزشمند هستیم.”

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید این گوشی تاشو تکنو موفق خواهد بود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا