اخبار فناوری

اشکال به‌روزرسانی Galaxy S20 باعث بروز مشکلاتی در صفحه‌نمایش این دستگاه می‌شود

سامسونگ یکی از شرکت هایی است که همواره در ارائه آپدیت ها عملکرد درخشانی داشته و هر نسلی با این قابلیت پشتیبانی خوبی از دستگاه های خود ارائه کرده است. اما اخیرا باگ آپدیت گلکسی اس 20 باعث بروز مشکلاتی در صفحه نمایش این دستگاه شده است. با مایفون مگ با من بودن.

اشکال به‌روزرسانی گلکسی S20 باعث بروز مشکلاتی در صفحه نمایش این دستگاه می‌شود

از پست‌هایی که در فروم مشتریان Reddit، توییتر و سامسونگ منتشر شده است، به نظر می‌رسد که برخی از کاربرانی که هنوز به گوشی‌های سری تعلق دارند. گلکسی اس 20 آنها پس از انجام آپدیت با نمایشگر دستگاه خود دچار مشکل می شوند. برخی از این صفحات دارای خطوط نازک صورتی یا سبز عمودی هستند. برخی از این پیام ها همچنین اشاره می کنند که این مشکل بلافاصله پس از به روز رسانی نرم افزار رخ داده است، در حالی که برخی دیگر می گویند که این خطوط پس از اتمام دوره گارانتی دستگاه ظاهر می شوند.

لازم به ذکر است که اخیراً برخی از پست های مربوط به کاربران این دستگاه منتشر شده است و برخی دیگر به این موارد در سال 2021 اشاره می کنند. در جولای سال گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه مشکلات صفحه نمایش گلکسی S20 پس از حدود یک سال استفاده ظاهر می شود. . یکی از مشکلات آن زمان مشکل پرش از تصویری بود که روی صفحه نمایش دستگاه ظاهر می شد. یکی از صاحبان گلکسی اس 20 با کمک سامسونگ صفحه نمایش خود را تعمیر کرد اما پس از گذشت 9 ماه، کسانی که اکنون با این مشکل مواجه هستند ممکن است هیچ گارانتی برای دستگاه خود نداشته باشند و مجبور به تعمیر صفحه نمایش در جیب شوند.

اشکال به روز رسانی گلکسی اس 20

برخی دیگر از دارندگان گلکسی اس 20 سامسونگ نیز گزارش داده اند که صفحه نمایش دستگاه هایشان به طرز عجیبی آسیب دیده است. اگر سامسونگ بخواهد صاحب گوشی را مقصر بداند و بگوید که نوعی آسیب فیزیکی ناشی از سقوط باعث این مشکل شده است، کاربر می تواند به تعداد زیادی شکایات مشابه که در انجمن های بالا یافت شده است مراجعه کند تا نشان دهد که مشکل یک موضوع است. عمومی است.

کاربران S20 دلیل این مشکل را بی‌احتیاطی یا اشتباه سامسونگ می‌دانند. یکی از آنها گفت که فقط 15 ماه است که از گوشی خود (Galaxy S20+) استفاده می کند و بدون اینکه باعث خرابی یا مشکل دیگری شود امشب یک خط سبز روی تلفن همراه من ظاهر شد و این مشکل پس از به روز رسانی نرم افزاری ایجاد شد و دقیقاً ایجاد شد. در پایان دوره گارانتی دستگاه.

برخی از دارندگان سری گلکسی S20 نسبت به دیگران خوش شانس تر هستند. یکی از کاربران Reddit با نام کاربری bananabanana9876 گفت که دستگاه او کمتر از یک ماه از عمرش گذشته است و بنابراین همچنان دارای گارانتی است. او آن را به فروشگاه خدمات سامسونگ برد و آنها به او گفتند که قطعات یدکی در دسترس نیست، بنابراین آنها پیشنهاد بازپرداخت کامل دستگاه را دادند. این کاربر Reddit به دارندگان گلکسی اس 20 توصیه کرد از نصب به روز رسانی نرم افزاری روی گوشی های گلکسی اس 20 خود خودداری کنند.

آیا به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری این مشکل گلکسی S20 را برطرف می‌کنند؟

پس از این اتفاق، انجمن مشتریان سامسونگ مملو از شکایات صاحبان سری گلکسی اس 20 است و برخی توضیح می دهند که چگونه بدون دخالت عامل خارجی و به لطف به روز رسانی، مشکل نمایشگر آنها ایجاد شده است. یکی از مالکان گلکسی اس 20 که هروفین نام دارد در تالار سامسونگ گفت: «او هرگز فکر نمی کرد این اتفاق برای دستگاهش بیفتد. اما امروز هنگام تماشای یک ویدیو در یوتیوب، یک خط سبز در وسط صفحه ظاهر شد، سپس صفحه برای مدتی سفید شد و سپس سبز ماند.

اشکال به روز رسانی گلکسی اس 20

او همچنین می گوید که اکنون نمی داند با این مشکل ناخواسته گوشی خود که نسخه اگزینوس 990 است، چه کند. به گفته وی حداقل صفحه نمایش دستگاه خوب و بدون مشکل بود اما اکنون این گوشی هیچ ارزشی ندارد و سامسونگ باید این مشکل را برطرف کند.

مطابق با PhoneArena، پست هایی که اخیراً در صفحه فروم سامسونگ در 12 آوریل ارسال شده است، این موضوع را تأیید می کند. یکی از کاربران گفت گوشی او دو خط عمودی روی صفحه نمایش دارد. او همچنین بیان می کند که این مشکل پس از به روز رسانی نرم افزار جدید شروع شده است.

به نظر می رسد این همان عاملی است که در بسیاری از مشکلات سایر دارندگان این دستگاه وجود دارد و حتی تنظیم مجدد کارخانه نیز کمکی به رفع مشکل نکرده است و این برای کسانی است که امیدوارند این مشکل حل شود. ، نگران کننده است.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا