اخبار فناوری

اپل watchOS 11 رسماً معرفی شد: برنامه Vitals، اهداف سفارشی روزانه و موارد دیگر

سال گذشته، WatchOS 10 یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های تاریخ اپل واچ را به ارمغان آورد. امروز و در حین برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2024اپل نسخه جدید این سیستم عامل را با نام watchOS 11 با تعدادی ویژگی جدید معرفی کرد.

سیستم عامل اپل واچ 11

watchOS 11 به اندازه نسخه قبلی خود از ویژگی های غنی برخوردار نیست، اما با تعدادی پیشرفت مفید همراه است که تجربه اپل واچ شما را بهتر می کند، به خصوص با تمرکز بر سلامت و تناسب اندام.

سیستم عامل اپل واچ 11

سیستم عامل اپل واچ 11

در نهایت، WatchOS 11 به شما امکان می‌دهد با حلقه‌های فعالیت بدون از دست دادن مسیر خود، استراحت کنید. همچنین امکان تعیین اهداف سفارشی برای روزهای مختلف هفته وجود دارد.

WatchOS 11 شامل یک ویژگی آپلود آموزشی جدید است که به کاربران کمک می کند تلاش ها را در طول زمان پیگیری کنند. یک الگوریتم جدید از داده های ضربان قلب، ارتفاع، مدت زمان تمرین، سن و وزن برای محاسبه تلاش و بار تمرینی شما استفاده می کند.

بار تمرینی

بار تمرینی

برنامه جدید Vitals یک نمای کلی از سلامت روزانه شما ارائه می دهد، آمار سلامت روزانه را با داده های تاریخی مقایسه می کند و مواردی را که داده های سلامت خارج از محدوده معمول شما هستند برجسته می کند. اگر چندین معیار خارج از محدوده باشند، پیامی شخصی دریافت خواهید کرد تا ببینید چگونه بر شما تأثیر می‌گذارند.

عناصر حیاتی

عناصر حیاتی

اپل ساعت‌های مبتنی بر عکس را در watchOS 11 بهبود می‌بخشد تا مطمئن شود همیشه بهترین عکس‌ها را نشان می‌دهند، اما شما را مجبور به پیدا کردن آنها نمی‌کند. اپل اکنون از هوشمندی watchOS استفاده می کند تا بهترین عکس ها را شگفت زده و خوشحال کند.

ردیابی چرخه قاعدگی اکنون تخمین سن حاملگی را نشان می دهد و نمودارهای بارداری را برای بررسی مواردی مانند آستانه اعلان برای ضربان قلب بالا ترسیم می کند.

ویجت‌های جدید به‌طور خودکار به مجموعه هوشمند اضافه می‌شوند، برنامه Translate به‌طور خودکار هنگام بازدید از یک کشور جدید باز می‌شود، یا برنامه‌های آب‌وهوا زمانی که باران قریب‌الوقوع است نمایش داده می‌شوند. Live Activities در اپل واچ نیز موجود است.

می‌توانید تمرین‌ها را پیوند دهید تا به یک دوست اطلاع دهید که تمرین دویدن آخر شب خود را با خیال راحت انجام داده‌اید و با خیال راحت به خانه رسیده‌اید.

این نسخه همچنین به‌روزرسانی اپلیکیشن Translate را در اپل واچ ارائه می‌کند.

نظر شما در مورد watchOS 11 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/06/10/%D8%A7%D9%BE%D9%84-watchos-11-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7%D9%8B-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-vitals%D8%8C-%D8%A7%D9%87%D8%AF%D8%A7%D9%81-%D8%B3%D9%81/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا