اخبار فناوری
موضوعات داغ

گلکسی Z Fold 3  و گلکسی Z Fold 2

گلکسی Z Fold 3  و گلکسی Z Fold 2 احتمالاً اواخر امسال عرضه می شوند.

گلکسی Z Fold 3  و گلکسی Z Fold 2 احتمالاً اواخر امسال عرضه می شوند.

نمی توان این مسئله را انکار کرد که شرکت سامسونگ از موفقیت سری گلکسی S21 لذت می برد. به هرحال، این بدان معنا نیست که سامسونگ انجام کارش را فراموش کند. اگر از مسئله سرگرمی صرف نظر کنیم، سامسونگ چندین پرچمدار را برای اواخر امسال طراحی کرده است. ما هم اکنون می دانیم که گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 2 را در اواخر امسال دریافت خواهیم کرد.

بر طبق یک گزارش جدید، گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3 امسال عرضه می شوند، و اطلاعات جالبی در مورد این گوشی ها از جمله شماره ی مدل آنها را داریم. بنابراین شما قطعاً منتظر آنها هستید.

گلکسی Z Fold 3

گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 2 با رابط کاربری One UI 3.5 همراه با مشخصات جدید و بسیاری دیگر عرضه می شود.

قبل از هر چیز، گلکسی Z Fold 3 با شماره مدل SM-F926 عرضه می شود، و با حافظه ی اصلی 256 گیگا بایتی در دسترس خواهد بود. همچنین این گوشی تاشو با اندروید 11 روانه ی بازار خواهد شد که علاوه براینها همراه با رابط کاربری One UI 3.5 خواهد بود.

و اما در مورد گلکسی Z Flip 2 ما آن را با یک شماره مدل SM-F711  و حافظه ی اصلی 128 گیگا بایتی به همراه اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.5 دریافت می کنیم.

با توجه به عرضه ی هر دو گوشی با رابط کاربری One UI 3.5 مستلزم این است که گوشی ها احتمالاً در نیمه ی دوم امسال عرضه خواهد شد. سامسونگ به تازگی One UI 3.5 را با سری گلکسی S21 معرفی کرده است، بنابراین مدت زمانی طول می کشد قبل از اینکه شرکت روی یک نسخه ی جدید شروع به کار کند، حتی اگر فقط یک به روز رسانی تکراری باشد.

اگر طبق الگوی سامسونگ پیش برویم، تکرار دوم One UI به طور معمول با سری گلکسی نوت همراه می باشد، اما با توجه به این که آینده ی سری گلکسی نوت هنوز مشخص نیست و در ابهام قرار دارد، مطمئن نیستم که چه زمانی قرار است این اتفاق رخ دهد.

در زمان نگارش مقاله اخبار زیادی از گلکسی Z Fold 3 یا گلکسی Z Flip 2 در دسترس نیست، اما ما همچنان شما را در جریان اطلاعات جدید قرار خواهیم داد. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گوشی های تاشوی آینده با ماهمراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا