اخبار فناوری

امکان تماس گروهی با ظرفیت 32 نفر در واتس اپ ارائه خواهد شد

تماس های گروهی یکی از مفیدترین ابزارهای هر پیام رسان است که به ویژه در گذشته به ویژه پس از بحران اپیدمی کرونا بسیار کاربردی تر شده است. اکنون به نظر می رسد متا برنامه های بزرگی برای گسترش پیام رسان خود دارد و امکان تماس با گروهی با ظرفیت 32 نفر در واتس اپ فراهم می شود. با مایفون مگ با من بودن.

امکان تماس گروهی با ظرفیت 32 نفر در واتس اپ; نقطه عطفی در بهبود واتس اپ

متا در چند ماه گذشته سخت کار کرده است تا تجربه کاربری واتس اپ را بهبود بخشد. با این وجود، این پیام رسان سبز رده بالای طی سال ها شاهد افزودن ویژگی هایی به پلتفرم خود از بزرگترین رقبای خود مانند تلگرام بوده و با وجود سادگی، همچنان ویژگی هایی را در اختیار کاربران وفادار خود قرار می دهد.

واتس اپ اکنون برای ارائه برخی از ویژگی هایی که در حال حاضر رقابت می کنند، قدم برداشته است. این شرکت اخیراً پشتیبانی از چندین دستگاه را اضافه کرده است که به اتصال اینترنت تلفن هوشمند نیاز ندارند. این شرکت همچنین به‌روزرسانی‌های عمده‌ای را برای چند ماه آینده اعلام کرد که شامل بسیاری از ویژگی‌های جدید از جمله جوامع می‌شود. امروزه، این شرکت تجارت گروهی خود را به 32 نفر گسترش داده است.

امکان تماس گروهی با ظرفیت 32 نفر در واتس اپ

امروز، واتس‌اپ نسخه پایدار جدیدی را برای دستگاه‌های iOS با پشتیبانی از تماس‌های گروهی ۳۲ نفره عرضه کرد. این به روز رسانی همچنین شامل یک رابط کاربری جدید و بهبود یافته، شکل موج های بهبود یافته و سایر تغییرات مثبت است. متاسفانه این قابلیت هنوز در گوشی های هوشمند اندرویدی موجود نیست. با این حال، طبیعی است که این شرکت ها ابتدا ویژگی های مهمی را به iOS بیاورند.

واتس اپ اکنون به کاربران اجازه می دهد تا چندین تماس تلفنی را همزمان برقرار کنند. در طول شیوع کرونا، این ویژگی فقط امکان تماس گروهی با 4 نفر را فراهم می کرد. اما به دلیل تقاضا برای افزایش ظرفیت این ویژگی مهم، واتس اپ این تعداد را به هشت عدد افزایش داده است. واتس اپ اکنون می خواهد پیام رسان خود را به ابزاری عالی برای جلسات بزرگتر تبدیل کند. اگر می خواهید به سرعت با حداکثر 32 نفر از دوستان خود در تماس باشید، نیازی به رفتن به Google Meet ندارید.

پشتیبانی از چند دستگاه در واتس اپ هفته آینده به طور رسمی برای اندروید و iOS ارائه می شود

تماس صوتی با حداکثر ظرفیت 32 نفر در گروه های واتس اپ امکان پذیر خواهد بود. این شرکت نحوه برقراری تماس با شرکت کنندگان روی صفحه را تغییر خواهد داد. همچنین رابط کاربری قبلی این برنامه به راحتی هر 32 کاربر را در یک تماس گروهی در خود جای نمی داد. این برنامه از تصاویر Waveform برای برچسب زدن کاربران مختلف WhatsApp استفاده می کند. گفتنی است این آپدیت در حال حاضر با شماره نسخه 22.8.80 در این برنامه موجود است. در حال حاضر حجم این آپدیت در سیستم عامل iOS حدود 109 مگابایت است و تغییرات بسیار خوبی را به همراه دارد.

امکان تماس گروهی با ظرفیت 32 نفر در واتس اپ

مطابق با GizChinaجالب اینجاست که این ویژگی هنوز در سرویس گیرنده دسکتاپ موجود نیست. باید ببینیم واتس اپ این ویژگی را از طریق نسخه دسکتاپ یا وب خود به رایانه های شخصی می آورد یا خیر. متأسفانه، ممکن است چندین ماه طول بکشد تا این شرکت بتواند این ویژگی را به همه پلتفرم ها بیاورد. حالت چند دستگاهی چندین ماه طول کشید تا به حالت پایدار و قابل استفاده برسد و طبق گزارش های اخیر، همچنان کند است.

واتس اپ تلاش می کند تا گروه ها را در پلتفرم خود توانمند کند. علاوه بر تماس‌های جدید 32 نفره و بخش انجمن‌ها، واتس‌اپ روی یک ویژگی نظرسنجی نیز کار کرده است. نظرسنجی ها در این رسانه اجتماعی مانند توییتر بسیار محبوب هستند و ما مطمئن هستیم که تقاضا برای آنها در WhatsApp وجود دارد. این شرکت همچنین در حال آماده شدن برای معرفی یک اشتراک پولی جدید است که پشتیبانی از حالت چند دستگاهی را گسترش می دهد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا