اخبار فناوری

ساعت هوشمند Poco Watch در 26 می 1401 معرفی می شود + طراحی طراحی رندر

چندین گزارش قبلاً ادعا کرده بودند که پوکو در حال کار بر روی اولین ساعت هوشمند خود است. امروز، این شرکت رسما تایید کرد که اولین محصول AIoT خود، POCO Watch، در 26 آوریل رونمایی خواهد شد. همان زمان، رقم هند آنها با همکاری OnLeaks تعدادی تصویر مربوط به طراحی ساعت هوشمند POCO Watch را در وب به اشتراک گذاشته اند.

ساعت پوکو

تصویر تیزر منتشر شده توسط Poco Philippine Branch نشان می دهد که اولین ساعت هوشمند این شرکت دارای صفحه نمایش مربع خواهد بود. به نظر می رسد این برند ممکن است برخی از ویژگی های اضافی ساعت POCO را قبل از معرفی آن به طور رسمی تایید کند.

ساعت POCO دارای صفحه نمایش 1.6 اینچی AMOLED با گوشه های کمی خمیده و وضوح 360 در 320 پیکسل است. همچنین یک دکمه ناوبری در لبه سمت راست دستگاه وجود دارد.

ساعت پوکو

ساعت پوکو

ساعت هوشمند POCO دارای ویژگی های تناسب اندام مانند نمایشگر ضربان قلب و سنسور اکسیژن خون (SpO2) خواهد بود. باتری این دستگاه 225 میلی آمپر ساعت و وزنی در حدود 31 گرم دارد. ساعت Poco همچنین دارای مقاومت هوشمند در برابر آب تا 5 دستگاه خودپرداز است. در مورد ابعاد، اندازه این ساعت 39.1×34.4×9.98 میلی متر خواهد بود.

این ساعت هوشمند در رنگ‌های مشکی، آبی و عاجی عرضه می‌شود و به نظر می‌رسد که دارای بند سیلیکونی است. متاسفانه اطلاعاتی از قیمت ساعت پوکو در دست نیست. با این حال، به راحتی می توان فهمید که ساعت POCO احتمالاً یک نسخه اصلاح شده است Redmi Watch 2 خواهد بود. Redmi Clock در حال حاضر از اتصال GPS پشتیبانی می کند. با این حال، افشای اطلاعات POCO Watch نشان نمی دهد که آیا ساعت از GPS نیز پشتیبانی می کند یا خیر.

در اخبار مرتبط، رویداد آتی راه اندازی POCO Watch نیز میزبان رونمایی از این ساعت خواهد بود POCO F4 GTاین گوشی دارای مشخصات کلیدی مانند صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD OLED+، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، دوربین دوگانه 64 مگاپیکسلی و باتری 20 اینچی، 4700 میلی آمپر ساعت با 120 وات است. شارژ سریع البته خود F4 GT نیز نسخه اصلاح شده این گوشی هوشمند است بازی Redmi K50 خواهد بود.

نظر شما درباره معرفی ساعت POCO و همچنین POCO F4 GT در رویداد آتی برند شیائومی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا