اخبار فناوری

امکان تغییرات در طراحی جدید اندروید اتو ارائه شده است

Android-Auto اخیراً تحت یک تعمیر اساسی قرار گرفت و یکی از تغییرات قابل توجه گنجاندن گزینه طراحی صفحه اصلی جدید است. به تازگی امکان تغییرات در طراحی جدید اندروید اتو (اندروید اتو) ارائه شده است که نسبت به نسل قبلی خود سفارشی سازی بهتری دارد.

طراحی جدید Android Auto

این طراحی جدید به کاربران آزادی بیشتری می‌دهد تا تجربه Android Auto خود را سفارشی کنند.

طراحی جدید اندروید اتو به تمامی کاربران ارائه شده است

طراحی جدید Android Auto دارای یک صفحه اصلی متشکل از سه کارت اطلاعات است. ویجت ناوبری، که عمدتا بر اساس نقشه های گوگل است، مهم ترین است، زیرا به شما یک نمای کلی از مکان فعلی یا مسیر برنامه ریزی شده شما می دهد.

نقشه دوم مقصدهای پیشنهادی را برای دسترسی آسان در صفحه ناوبری نمایش می دهد. پس از مدتی رانندگی، این کارت ناپدید می شود و موسیقی انتخابی شما را نشان می دهد.

این ترتیب قبل از آخرین نسخه بتای Android Auto (نسخه 9.0) پیش‌فرض بود، اگرچه می‌توانید برنامه‌هایی را انتخاب کنید که نمایش داده شوند. با این حال، کاربران نتوانستند مکان ویجت ناوبری را تغییر دهند. اما، از آنجایی که Android Auto یک گزینه جدید برای سفارشی کردن چیدمان Android Auto دارد، دیگر اینطور نیست.

نحوه تغییر طراحی صفحه اصلی در اندروید اتو

سیستم Android Auto یک رابط کاربر پسند برای بهینه سازی تجربه رانندگی شما ارائه می دهد. با نگاهی ساده به صفحه اصلی، می توانید به سرعت به مسیریابی، موسیقی، تلفن و سایر برنامه های مورد نیاز خود در حال حرکت دسترسی داشته باشید.

این طرح به طور خاص برای اطمینان از ایمنی و دسترسی آسان به ویژگی های مورد علاقه شما طراحی شده است. با این حال، ممکن است مواقعی پیش بیاید که بخواهید چیدمان را مطابق با نیازهای خود تغییر دهید. به عنوان مثال، می توانید برخی از برنامه ها را به جلوی صفحه منتقل کنید یا ترتیب برنامه ها را تغییر دهید.

تغییر طرح‌بندی صفحه اصلی Android Auto یک فرآیند نسبتاً ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه کشوی برنامه در گوشه سمت چپ پایین صفحه ماشین خود ضربه بزنید. در مرحله بعد به قسمت تنظیمات رفته و به دنبال گزینه Change layout بگردید. در نهایت گزینه Navigation closer to the driver را انتخاب کنید.

نطر شما چی هست؟ آیا از Android Auto استفاده می کنید؟ آیا طرح جدید به شما ارائه شده است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا