اخبار فناوری

سوراخ نمایشگر کپسولی آنر مجیک ۶ پرو را در واقعیت ببینید

پیش از این هم آنر مجیک ۶ پرو در دنیای واقعی دیده شده بود. با این حال آن تصاویر طراحی قاب پشتی محصول را به ما نشان می‌دادند. حالا تصویری از نمای جلویی آن منتشر شده که می‌توانید سوراخ نمایشگر کپسولی آنر مجیک ۶ پرو را در واقعیت ببینید.

سوراخ نمایشگر کپسولی آنر مجیک ۶ پرو

آنر مجیک ۶ پرو

آنر مجیک ۶ پرو

همانطور که در تصویر غیرررسمی بالا می‌بینید، ادعا می‌شود که Honor Magic 6 Pro از نمای جلو ثبت شده است. با توجه به حاشیه‌های بسیار کم این نمایشگر به راحتی می‌توان گفت که یک دستگاه پرچمدار را شاهد هستیم. طبیعتا آنر مجیک ۶ پرو هم پرچمدار است و اگر کمی به آیکون‌های رابط کاربری توجه کنیم، می‌توان گفت که این گزارش قابل باور به نظر می‌رسد.

موضوع قابل توجه در نمای جلویی این دستگاه را می‌توان سوراخ نمایشگر کپسولی لبه بالای آن دانست. هر چند بسیار کوچکتر از داینامیک آیلند آیفون است ولی طبیعتا چه بخواهید و چه نخواهید، در نگاه اول کاربر را به یاد نماینده اپل می‌اندازد.

البته که آنر خودش یکی از اولین برندهای استفاده کننده از سوراخ نمایشگر کپسولی بوده اما با این حال، خیلی از کاربران شاید آن را ندانند.

گزارش های قبلی به ما گفتند که این تلفن هوشمند با صفحه نمایش OLED دارای رزلوشن 2K عرضه می‌شود. درون سوراخ نمایشگر کپسولی دوربین های سلفی دوگانه به همراه سنسور های پیشرفته برای اسکن سه بعدی چهره و ردیابی چشم قرار خواهد گرفت.

این گوشی هوشمند از رابط کاربری کاملاً جدید Magic OS 8.0 (مبتنی بر اندروید ۱۴) بهره می‌برد. این رابط کاربری دارای ویژگی های جالبی مانند نمایش نوتیفیکیشن های جزیره هوشمند (احتمالا قابلیتی مانند جزیره پویا آیفون) است. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به همراه یک تراشه پردازش بصری و یک تراشه امنیتی برای Magic 6 Pro در نظر گرفته شده است.

نظر شما چیست؟ منتظر پرچمدار جدید آنر هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/30/%D8%B3%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%AE-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%BE%D8%B3%D9%88%D9%84%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D8%B1-%D9%85%D8%AC%DB%8C%DA%A9-%DB%B6-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF/

Updated: 2024-02-17 09:46:47

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا