اخبار فناوری

امتیاز DxO دوربین سامسونگ گلکسی A54 + نمایشگر، باتری و صدا مشخص شد

سامسونگ گلکسی A54 اخیرا معرفی شده و یک میان رده مهم از این برند کره ای به حساب می آید. با وجود پیشرفت هایی که در بخش دوربین ایجاد شده است، هرگز نمی توان آن را یک دستگاه دوربین محور در نظر گرفت. با این حال، جالب است بدانید که چگونه کار می کند. به تازگی امتیاز DxO دوربین سامسونگ گلکسی A54 مشخص شده است و نتایج تست نمایشگر، باتری و صدا نیز موجود است.

رتبه بندی DxO دوربین سامسونگ گلکسی A54

سامسونگ گلکسی A54 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.8 با لرزشگیر اپتیکال، دوربین 12 مگاپیکسلی f/2.2 فوق عریض با فوکوس ثابت و دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو f/2.4 است. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی f/2.2 در سمت مقابل قرار دارد.

در قسمت فیلم برداری می توانید ویدیوهای 4K با نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه ضبط کنید و اگر رزولوشن را به FHD پایین بیاورید می توانید فریم ریت 60 را نیز داشته باشید.

امتیاز دوربین گلکسی A54 بر اساس بررسی DxO به شرح زیر است:

امتیاز کلی 107 برای این دستگاه میان رده سامسونگ 2023، آن را به 84 می رساند. در بازه قیمتی خود، در بین دستگاه های تست شده توسط DxO رتبه 9 را دارد. برای مقایسه، می‌توانید دستگاه‌هایی را که به این امتیاز رسیده‌اند در تصویر زیر مشاهده کنید:

عملکردی مشابه شیائومی 11 تی پرو، کمی کمتر از شیائومی 12 لایت و کمی بهتر از هواوی پی 40 ممکن است برای یک سامسونگ میان رده قابل قبول باشد.

در بخش‌های دیگر، عملکرد نسبتاً مشابه است، اما در بخش صوتی امتیاز کمی بهتر می‌گیرد، شاید به دلیل دستگاه‌های کمتری که در مجموع آزمایش شده‌اند.

تست صفحه نمایش DxO Galaxy A54

تست صفحه نمایش DxO Galaxy A54

تست صدای DxO Galaxy A54

تست صدای DxO Galaxy A54

تست باتری DxO Galaxy A54

تست باتری DxO Galaxy A54

نظر شما درباره عملکرد گلکسی A54 در بخش‌های مختلف تست‌های DxO چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا