اخبار فناوری

اولین طرح فروش مدیران خودرو Phoenix FX – D 1401 با قیمت قطعی و تحویل فوری

بعد از هفته گذشته طرح فروش اقساطی محصولات فونیکس ماشین آلات آذر 1401 و فروش اقساطی محصولات ام وی ام، آریزو و تیگو این شرکت به صورت رسمی اعلام شد، هم اکنون و برای آذرماه بخشنامه شماره 14 فروش ققنوس ارائه شده است و در آن دسته جدیدی از مدیران خودرو برای فروش ارائه شده است. اولین طرح فروش خودرو Phoenix FX مدیران خودرو برای D 1401 با قیمت قطعی و تحویل فوری اعلام شد.

اولین طرح فروش خودروی فینیکس FX مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو در مراسمی که دیروز 11 دی ماه 1401 برگزار شد، برای اولین بار از کراس اوور جدید خود با نام Phoenix FX به صورت رسمی رونمایی کرد. طبق اطلاعات رسمی که مدیران خودرو در اختیار رسانه ها قرار داده اند، فینیکس اف ایکس قرار است حداقل در 2 نسخه مختلف وارد بازار کشورمان شود. همچنین امروز طرح فروش نسخه پایه آن اعلام شد.

نسخه اول که در واقع ارزان ترین مدل FX خواهد بود، مدل Excellent نام دارد و دارای مشخصات فنی مشابه تیگو 7 پرو است. این خودرو مجهز به موتور 1.5 لیتری توربو با گیربکس CVT است. همانطور که مسئولان خودرو اعلام کردند، تولید فونیکس اف ایکس اکسلنت محدود بوده و حداکثر 700 دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد.

نسخه دوم که نسخه تولید انبوه FX محسوب می شود، نوع Premium نام دارد. در این نوع، مشخصات فنی مشابه تیگو 8 پرو است، چندین اتفاق مهم رخ داده است. اول از همه به موتور 1.6 لیتری مجهز شده است. دوم اینکه دارای گیربکس دوکلاچه نوع مرطوب است. ثالثاً سیستم تعلیق آن در محور عقب از نوع «مولتی لینک» است. اگرچه یک نوع عالی است، اما از سیستم تعلیق “یکپارچه” سود می برد. بنابراین می توان گفت در نسخه پریمیوم، سواری خودرو نرمتر بوده و پایداری آن در پیچ ها بیشتر از نسخه عالی است.

در حال حاضر فروش اولین مدل آغاز شده و قیمت و تاریخ تحویل به شرح زیر می باشد:

قیمت خودروی Car Managers Phoenix FX در اولین طرح فروش خود یک میلیارد و 280 میلیون تومان اعلام شد. برای سفارشات در این طرح زمان تحویل 45 روزه در نظر گرفته می شود. سود برای لغو مشتری یا تاخیر کارخانه 12٪ اعلام شده است.

نظر شما در مورد طرح فروش این مدیران خودرو چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا