اخبار فناوری

آیا خودروی الکتریکی ارزان قیمت تسلا با قیمتی در حدود 25000 دلار در دسترس خواهد بود؟

خودروهای الکتریکی به طور مداوم در حال افزایش سهم بازار خود هستند که منجر به افزایش ظرفیت تولید و کاهش هزینه ها می شود. سازندگان بزرگی مانند فولکس واگن و فورد از این مزیت استفاده کردند و مدل های نسبتاً مقرون به صرفه ای تولید کردند. وقتی این اتفاق می افتد، توجه به تسلا معطوف می شود، اولین نامی که هنگام فکر کردن به وسایل نقلیه الکتریکی به ذهن می رسد. بنابراین، آیا در آینده نزدیک شاهد یک مدل مقرون به صرفه تسلا خواهیم بود؟ آخرین گزارش ها این را به ما می گوید خودروی برقی ارزان قیمت تسلا با قیمتی در حدود 25 هزار تومان عرضه می شود.

خودروی برقی ارزان قیمت تسلا

همانطور که می دانید تسلا یک شرکت سهامی عام است و در زمان های خاصی از سال با سهامداران خود جلساتی برگزار می کند. رویداد آینده “روز سرمایه گذار تسلا” است که برای 10 مارس 1401 برنامه ریزی شده است. تسلا ممکن است در طول این رویداد از یک پلت فرم الکتریکی ارزان قیمت جدید رونمایی کند. ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت، قبلا گفته بود که پلتفرم جدید کوچکتر از پلتفرم Model 3/Model Y خواهد بود.

وی همچنین اشاره کرد که این شرکت برای کاهش هزینه ها تلاش خواهد کرد. این سومین پلت فرم خودرو برای تسلا خواهد بود. پلتفرم جدید کم‌هزینه پس از تغییر استراتژی شرکت از طرح‌های پرهزینه و کم‌تولید به طرح‌های کم‌هزینه و با تولید بالا در حال توسعه است.

پلتفرم اول مدل S و X بود و پلتفرم دوم برای مدل 3 و Y استفاده می شود که متاسفانه هیچ اطلاعاتی از مدل های مقرون به صرفه تسلا در دست نیست. البته برخی تحلیلگران مدعی هستند که قیمت این خودروها از 25000 دلار آغاز خواهد شد.

بنابراین اگر تسلا واقعاً روی یک خودروی ارزان‌قیمت کار می‌کند، چرا هنوز هیچ اطلاعاتی درز نکرده است؟ پاسخ ساده است: مدل جدید احتمالا هنوز در مرحله طراحی و برنامه ریزی است و ممکن است هنوز زمان زیادی تا تولید باقی بماند.

در مقام مقایسه، ایلان ماسک CyberTruck را در سال 2019 معرفی کرد و پیش فروش را آغاز کرد، اما این وسیله نقلیه هنوز وارد بازار نشده است. وضعیت مشابهی می تواند با این مدل های مقرون به صرفه رخ دهد.

نظر شما چیه؟ به نظر شما خودروی الکتریکی ارزان قیمت تسلا به زودی عرضه می شود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا