اخبار فناوری

عکس های ماشین الکتریکی شیائومی: MS11 را ببینید

جلوگیری از افشای محصولات آینده خود برای شرکت های فناوری روز به روز دشوارتر می شود. تقریباً همه محصولات هفته ها یا حتی ماه ها قبل از عرضه به بیرون درز می کنند. به تازگی تصاویری از خودروی برقی شیائومی به بیرون درز کرده است، خودرویی که احتمالا با نام شیائومی MS11 شناخته می شود.

ماشین الکتریکی شیائومی

هیچ کس واقعاً نمی داند که کلمه “MS” در نام این خودرو چه معنایی دارد. آنچه ما می دانیم این است که ظاهر خودرو چگونه است که در این رندرها آشکار می شود.

با نگاهی به عکس ها باید گفت که ماشین الکتریکی شیائومی شبیه هاچ بک نیست. این یک سدان برقی 5 در است. البته تا زمانی که تصویر رسمی توسط شیائومی منتشر نشود، نمی‌توانیم آن را تایید کنیم، زیرا خودروی موجود در عکس شبیه BYD Seal، یکی دیگر از برندهای خودروهای الکتریکی در چین است.

خودروی موجود در عکس ها دارای سقف شیشه ای و رینگ و لاستیک بزرگ است. لوگوی شیائومی در مرکز رینگ ها به وضوح دیده می شود. چیزی بالای شیشه جلو وجود دارد. این شی احتمالا یک حسگر LiDAR خواهد بود.

همانطور که انتظار می رفت، به نظر نمی رسد که خودروی شیائومی در مقایسه با خودروهایی که در حال حاضر داریم، از طراحی منحصر به فردی برخوردار باشد. این اولین وسیله نقلیه شیائومی است و این شرکت نمی خواهد از همان ابتدا با طراحی متفاوت آن را به خطر بیندازد. آنها باید طرحی را انتخاب کنند که همه بدانند. تفاوت واقعی در عملکرد و البته ویژگی های خودرو خواهد بود.

نظر شما چیه؟ به نظر شما آیا این خودروی برقی شیائومی می تواند در بازار موفق شود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا