اخبار فناوری

آپدیت Google Authenticator با یک قابلیت مورد انتظار ارائه شد: بک‌آپ آنلاین

بالاخره گوگل اوتِنتیکیتور آپدیت و یک قابلیت بسیار مهم به آن اضافه شد. اگر از تغییر آیکون بگذریم، باید گفت که آپدیت Google Authenticator با قابلیت بک‌آپ آنلاین در دسترس قرار گرفته است. حالا دیگر نگران از دست‌رفتن داده‌های نرم‌افزار احرازهویت گوگل نخواهید بود.

آپدیت Google Authenticator

به یکی از ویژگی‌هایی که کاربران مدت‌ها تقاضای آن را داشتند، پشتیبان‌گیری ابری از نرم‌افزار احراز هویت گوگل بود. در جدیدترین آپدیتی که برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS ارائه شده، بالاخره این ویژگی در دسترس قرار گرفت.

ویژگی پشتیبان‌گیری ابری تقریباً همانطور که انتظار دارید کار می کند. این برنامه از کدهای احراز هویت دو مرحله‌ای شما در حساب گوگل‌تان نسخه پشتیبان تهیه می‌کند.

این بدان معناست که حتی اگر برنامه را پاک کنید یا گوشی شما دیگر در دسترس نباشد (گم شود، خراب شده یا هر مورد دیگری امیدوارم برای شما اتفاق نیافتد) همه کدهای تایید دو مرحله‌ای که در این نرم‌افزار داشتید را همچنان در بک‌آپ ابری دارید. پس از ۱۳ سال از عرضه این نرم‌افزار واقعا جای خالی چنین ویژگی حس می‌شد.

حالا کافی است که تایید دو مرحله‌ای ورود به حساب گوگل خود را امن کنید و دیگر نگران دیگر احراز هویت‌های دو مرحله‌ای که به گوگل اوتنتیکتور سپرده‌اید، نباشید.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/25/%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-google-authenticator-%D8%A8%D8%A7-%DB%8C%DA%A9-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا