اخبار فناوری

مانیتور گیمینگ ۴۹ اینچی ردمجیک با رفرش ریت ۲۴۰ هرتزی معرفی شد

امروز برند ردمجیک یک رویداد بزرگ را در چین برگزار کرده و در آن از جدیدترین تلفن هوشمند گیمینگ خود، با نام Red Magic 8S Pro رونمایی کرد. این دستگاه واقعاً قدرتمند بوده و از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به همراه ۲۴ گیگابایت حافظه رم (برای اولین بار در یک گوشی هوشمند) برخوردار است. در این رویداد، مانیتور گیمینگ ۴۹ اینچی QD-OLED خمیده ردمجیک نیز رونمایی شد. این مانیتور رفرش ریت ۲۴۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مانیتور گیمینگ ردمجیک ویژگی های جذابی دارد

مانیتور گیمینگ ۴۹ اینچی ردمجیک ویژگی های فوق العاده ای دارد. این محصول دارای یک پنل خمیده (دارای انحنای 1800R) با نسبت ابعاد ۳۲:۹ است. این مانیتور وضوح ۱۴۴۰ در ۵۱۲۰ پیکسل را در اختیار کاربران خود قرار داده و دارای گواهینامه TRUE BLACK 400 است. این گواهینامه نشان می‌دهد که مانیتور گیمینگ Red Magic رنگ مشکی بسیار عمیقی را تولید می‌کند ‌. این مانیتور ۹۹ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش میدهد.

مانیتور گیمینگ ردمجیک

این مانیتور از فناوری QD-OLED (quantum dot OLED) سامسونگ استفاده می‌کند. با استفاده از این فناوری، مانیتور گیمینگ ردمجیک می‌تواند روشنایی بالا و رنگ های زنده ای تولید کند. پنل‌های QD-OLED در مقایسه با سایر پنل های OLED، رنگ های غنی تری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. این مانیتور گیمینگ Red Magic رفرش ریت بالای ۲۴۰ هرتزی دارد. زمان پاسخگویی آن نیز تنها ۰.۳ میلی ثانیه بوده و با FREE-SYNC و G-SYNC سازگار است.

مطابق با گزارش Gizmochina، دو اسپیکر ۵ واتی و یک میکروفون مجهز به فناوری کاهش نویز، برای این مانیتور در نظر گرفته شده است. این محصول دارای یک درگاه HDMI 2.1، یک درگاه دیسپلی پورت و یک درگاه USB type-C بوده که از شارژ ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با مشخصات چشمگیری که دارد، می‌تواند به یک گزینه ایده آل برای گیمر ها تبدیل شود. متاسفانه ردمجیک هنوز زمان عرضه و قیمت مانیتور گیمینگ ۴۹ اینچی خود را اعلام نکرده است.

گوشی گیمینگ Red Magic 8S Pro با Snapdragon 8+ Gen 2 رسما معرفی شد: مدل پلاس با ۲۴ گیگابایت حافظه رم

نظر شما درباره این مانیتور گیمینگ ردمجیک چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/06/%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%86%DA%AF-%DB%B4%DB%B9-%D8%A7%DB%8C%D9%86%DA%86%DB%8C-%D8%B1%D8%AF%D9%85%D8%AC%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D9%81%D8%B1%D8%B4/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا