اخبار فناوری

آپدیت جدید Siri مجهز به هوش مصنوعی معرفی شد: همکاری با ChatGPT و عرضه از سال ۲۰۲۵

در سال 2011 بود که با دستیار صوتی هوشمند اپل به نام سیری با iOS 5 و iPhone 4s آشنا شدیم. این دستیار در طول سال ها پیشرفت کرده است، اما واقعاً از رقبا عقب مانده است. به روز رسانی جدید سیری مجهز به هوش مصنوعی را معرفی کرده است که همگام سازی مهمی با ChatGPT دارد. این نسخه جدید سیری در سال 2025 منتشر خواهد شد.

سیری با هوش مصنوعی به روز شد

اپل امشب از نسخه جدیدی از سیری رونمایی کرد که قول می دهد طبیعی تر و مفیدتر باشد. سری جدید مدل هوش مصنوعی تولید شده توسط Apple Intelligence فواید.

در آپدیت جدید، سیری یک رابط کاربری جدید دارد که هنگام فعال شدن به جای دایره در پایین صفحه، در اطراف ویوپورت می درخشد. پاسخ کارت های جدید با جزئیات بسیار زیاد نشان داده شده است. اپل سیری جدید را معرفی کرد به تدریج و “در طول سال 2025” عرضه خواهد شد.

رابط کاربری جدید سیری با جعبه درخشان در اطراف رابط کاربری

رابط کاربری جدید سیری با جعبه درخشان در اطراف رابط کاربری

اپل می گوید سیری جدید او موضوع مورد بحث را درک می کند، بنابراین لازم نیست در درخواست های بعدی اطلاعات را تکرار کنید. همچنین ادعا می‌شود که سیری می‌تواند چیزهایی را پیدا کند و بفهمد که قبلاً نمی‌توانست آنها را بیابد.

ویژگی سیری برای درک آنچه در صفحه گوشی خود به آن نگاه می کنیدآگاهی (از محتوا) روی صفحه نمایشیا “آگاهی روی صفحه” و توانایی اجرای دستورات درون برنامه را دارد.

به عنوان مثال، اگر فرمی را پر می کنید که شماره گواهینامه رانندگی شما را می خواهد، سیری می تواند به طور خودکار عکس گواهینامه رانندگی شما را پیدا کند و شماره مربوطه را استخراج کند تا فیلد را برای شما پر کند! عالی است، اینطور نیست؟

Intent به سیری اجازه می دهد تا با برنامه های شخص اول و شخص ثالث تعامل عمیقی داشته باشد. در یک آزمایش عملی، اپل از برنامه Photos خواست تا عکسی را که در حال حاضر به آن نگاه می کنید ویرایش کند و سیری تنظیمات را برای شما انجام خواهد داد.

او همچنین دانش عمیق تری از محصولات اپل خواهد داشت، بنابراین می توانید از او در مورد محصول اپل خود کمک بخواهید. برای مثال، پرسیدن «چگونه پیامی بنویسم و ​​فردا آن را ارسال کنم» دستورالعمل‌های مفیدی را برای استفاده از ویژگی ارسال برنامه‌ریزی‌شده جدید در پیام‌های iOS 18 نشان می‌دهد.

این ویژگی‌ها به‌تدریج با ویژگی‌های جدید در طول چرخه عمر iOS 18 عرضه خواهند شد. طراحی جدید سیری در iPad و Mac نیز در دسترس خواهد بود.

سیری با ChatGPT همکاری کرده است

اپل در رویداد WWDC24 خود نشان داد که اگر از سیری سوالی بپرسید، حتی دستیار صوتی هوشمند اپل نیز می تواند از ChatGPT کمک بگیرد و به شما پاسخ دهد. این به شما پاسخ های بهتری می دهد.

نظر شما در مورد این پیشرفت ها چیست؟ با این حال، باید منتظر بمانیم تا آن را امتحان کنیم.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/06/10/%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-siri-%D9%85%D8%AC%D9%87%D8%B2-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا